Sorry door al dat gezwets heb ik niet al dat onzin van m kunnen lezen. Maar dit post slaat werkelijk alles. Het is echt belachelijk grappig om te lezen hoe iemand zo gefascineerd kan zijn over zijn eigen spel. Nota bene een scrub.
Citaat:
Ben zowat de allergrootste anti throw persoon..
Gooien zie ik echt al seen zwakke manier van spelen..?
Waarom..?
Dat weet ik meer dan goed te beargumenteren..
Citaat:
Zowieso heb ik de 90-er jaren arcade in Nl meegemaakt enw aar ik vandaan kwam hadden we altijd als regel dat we niet gooiden..
KI..MK..Tekken..VF...DOA..SF
lol SF zonder throws. Hoe ga je zn defense breken in de jaren 90 zonder throws LOL
OMFG RYU GAAT SPRINGEN, WACHT IK HEB MAAR 5 SEC OM TE BLOKKEN HAHAHAHAHA
Citaat:
Gaf een extra dimensie/diepgang aan het spel omdat het op die manier erop aankwam hoe goed je de defensie van je tegenstander wist te ontregelen.
Ik zie het ook zo dat je character een ontzettende diversiteit aan moves heeft waarmee je voldoende schade mee aan kunt richten als je weet waar je moet zijn.
Dan waarom gooien..?
Vaak zie je dat iemand ontzettend veel moves blockt van de tegenstander maar diezelfde tegenstander weet de moves van jou niet te blocken en dreigt hard te verliezen.
Als antwoord daarop wordt het throwing only van zijn kant..
BOORIINGGG..!!!
Ik gebruik al mijn skills om de gaten in jouw verdediging te vinden...jij ziet in dat het jou niet lukt en dus ga je de cheesy way opzoeken om alsnog te vinden.
Hoe ZWAK kun je wel niet zijn..
Hetzelfde bij mirror matches..
GIsteren gespeeld tegen iemand die met hetzelfde character speelde
Een zeer interessant pot want op die manier kun je aantonen wie van de 2 nu de meeste kennis over zijn character heeft.
Uiteindelijk heb ik wel gewonnen...No throwing...en hij ook no throwing..
En dat vond ik dope om te zien..
Het was aftasten naar de zwakke plekken...met welke movs wist je beetje bij beetje meer schade af te halen en op te anticiperen.
Throwing is boresome...gewoon een simpele trieste manier om je eigen onkunde aan te tonen.
sorry dit is echt de meest belachelijkste post in mijn leefjaren lol
|