Laatst gewijzigd door JinKazshima: 25 juni 2014 om 14:51.
Tekken bestaat all bijna 20 jaar en het is nog steeds een geheim hoe Namco aan het eind van dit jaar het zal gaan vieren.In all die jaren is er maar een Tekken game uitgekomen die het zichzelf mogelijk heeft gemaakt om in de top 5 meest verkochte Playststion 1 spelen te komen...dat is Tekken 3.Daarbij ook door velen bekroont tot beste vechtspel van the 90's door uistekende gameplay,goeie muziek,mooie graphigs en velen game modes om van te kiezen en niet te vergeten velen casual fans die dit spel nog tot de dag van vandaag kunnen herinneren.Naast feedback zijn Casual fans ook een van dingen waar namco de laatste tijd veel aan besteed met als voorbeeld Tekken Revolution.Maar wordt het niet eens tijd om het best verkochtste spel uit de hele Tekken siries een keer een Online Remake te geven.Mortal Kombat is een van de spellen die vroeger ook heel bekend was,maar nadat ze er een 3D fighter ervan maakte omlaag gingen...maar met de laatste release Mortal Kombat (2011) bleek het dat dat de best verkochtste Mortal Kombat was van de hele Siries.Mortal Kombat (2011) richte zich vooral op de eerste 3 Mortal Kombat games met een uistekende story mode.Hierbij stel ik voor voor Namco om een Tekken 3 Online Remake te make voor de PS4 met een Story mode zoals Tekken 5 om het verhaal van de characters beter te begrijpen voor casual fans met cutscenes en voor elke character een remake van alle endings,outfits en stages...met een optie om van nieuwe graphis en music ook naar oude grapigs en muziek te kunnen verwisselen.Voor Online mode zou het mij ook leuk lijken om er meer game modes in te doen zoals Online Survival battle en Tekken ball.Qua character roster zou ik graag nog een paar secret character erin willen zoal Armor King,Kazuya,Devil Jin en Jun.
EDIT: Ze zouden dan ook gelijk de jongere verie van iedere character moeten gebruiken...zowel stem als gezicht
Zo iets als dit maar dan in-game
Ik zou graag will weten wat jullie er van vinden en ook of je er iets zou willen toevoegen...Thanks!
|