Gepost door andybax75
Citaat:
Ik speel ook voornamelijk voor me plezier, ben namelijk al te oud om Pro te worden
Maar het is wel leuk om af en toe meetings te spelen of met tournooien mee te doen
tja ik kom niet ver op mn fiets, ik heb geen geld voor een auto dus meetings heeft niet echt veel kans, mensen in die in heerenveen wonen mogen zich melden hoor
Maar zoals ik in dat dragunov topic al zei ik kan er niks meer van dus ik zie geen reden om competief te spelen, al helemaal omdat ik volledig de wil ben verloren om mij weer helemaal in een spel te storten en dan 'om te winnen spelen' wat dus alle plezier uit het spel haalt voor mij want ik ervaar geen plezier van winnen.
Winnen is saai als je het altijd hetzelfde doet. In SCIV bijv kon niemand me uberhaupt raken als ik met voldo speelde (ong. een jaar geleden op mn best, laatste keer dat ik het tegen mn broertje speelde versloeg hij mn cassandra omdat ik de helft was vergeten dus wilde ik nieteens voldo weer selecteren, en met cassandra was ik ook erg goed voorheen bedoel maar), er was gewoon niks meer aan, en als je dan tegen een andere pro speelt is het in princiepe niets meer dan de gamemechanics zombiën, throw escapen en consistente damage uitdelen maw altijd de zelfde counters dezelfde interrupts dezelfde stuns (omdat andere stuns weer shakable zijn) dus om op pro niveau te spelen moet je gewoon je eigen stijl en al je impulsieve plezier inleveren en daar voel ik niks meer voor,
Dat is dus de reden dat ik nog liever een noob ben die alleen de basisbewegingen kent, en dan het liefst enkel combo's die ik zelf vind, ik ben het ook zat met walktroughs en guides wat dat betreft.
Anders heb ik het gevoel dat ik mezelf laat spelen ipv zelf te spelen.
Ik ben hoewel ik iets jonger dan jij ben ook te oud voor dat gedoe, tis nogal een verschil want ik ben altijd juist heel competief geweest en nu net een tijdje heb ik het er gewoon helemaal mee gehad, ik wil weer terug naar het voor de lol spelen, maar in dat wereldje gaat dat niet samen want voor de lol spelen is spelen om te verliezen snap je.
Maar goed, die draak moet kapot.. ik zal weer even wat spelen ik heb bijna paul unlocked in die modus, ik zal erover nadenken of ik je toe zal voegen, ik moet immers toch nog wat trophys halen online.. maar ik wil het iig niet serieus nemen dat hele gebeuren.