Ik ben al een tijdje bezig met de nieuwe site. Al diverse alternatieven uitgeprobeerd zoals Wordpress en Drupal, maar die zijn in mijn ogen allemaal te beperkt voor wat ik in gedachten heb. Daarnaast is de software van het forum verouderd. De gehele site wordt volledig opnieuw opgebouwd, alle bestaande posts gaan natuurlijk mee naar de nieuwe site.
Grootste toevoeging zal zijn: content, content, content over Tekken. Daarnaast veel features die voor een sterker community gevoel moeten gaan zorgen.
Ik zal geen uitspraken doen over wanneer het precies klaar is, ik ben geen professionele ICT'er en soms loop ik nog weleens tegen moeizaamheden aan die tijd kosten. Als het klaar voor gebruik is, dan zal je het snel genoeg zien! Ik heb overigens onlangs
www.redfightdistrict.com ontworpen voor het geval je een vage indruk wilt hebben van wat mogelijk zou kunnen gaan zijn.
In ieder geval, het mogen allerlei ideeen of suggesties zijn zoals:
- een grote feature
- een idee qua gebruiksvriendelijkheid
- iets wat je op de huidige site bevalt en je graag terug wilt zien
- iets wat je graag meer op de voorgrond wilt zien t.o.v. de huidige situatie
- iets wat je niet meer terug wilt zien op de nieuwe site
- een idee die je eigenlijk al op de nieuwe site verwacht
- Etcetera...
Gepost door Quan Chi
Citaat:
Een soort algemene live chat (dus wordt geupdate zonder refreshen aan de rechterkant van het scherm lijkt me een leuk idee.
En misschien een apart subforum voor andere fighting games like MK, DOA, street fighter,... (inclusief nieuws over deze games)
Een dergelijke chatfunctie is al af. Ik ben alleen bang dat dit ten kosten kan gaan van posts op het forum en dergelijke. Wat denken jullie? Er komt wel een puntensysteem om o.a. nieuwe posts/discussies/peilingen aan te moedigen die dat misschien voldoende tegen gaat...?
Zoals Mystique al zei, we hadden zoiets in gedachten met Soulcalibur omdat daar op TZ het meest over gepraat wordt evenals veel lurkers die ernaar kijken. Maar ik hoor graag nog meer mensen hierover!
Gepost door BLAQstyle V4
Citaat:
Themes kunnen instellen perhaps?
ik zou wel de code willen zien van de hele site eigenlijk
Genoteerd! Had je nog iets specifieks in gedachten als thema-element behalve een andere achtergrond, banner, etc?