Akitaka Tohyama is de schrijver van de meeste als niet alle Tekken OST's. Ik als muziekliefhebber vindt hem echt geniaal.
3 van zijn liedjes luister ik dagelijks.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van zijn muziek en of iemand nog andere favoriete heeft.
Ook als iemand wat meer over Akitaka Tohyama weet of meer van zijn muziek heeft zou het wel leuk zijn als er vemeldt word.
Akitaka Tohyama is de schrijver van de meeste als niet alle Tekken OST's. Ik als muziekliefhebber vindt hem echt geniaal.
3 van zijn liedjes luister ik dagelijks.
Ik ben benieuwd wat jullie vinden van zijn muziek en of iemand nog andere favoriete heeft.
Ook als iemand wat meer over Akitaka Tohyama weet of meer van zijn muziek heeft zou het wel leuk zijn als er vemeldt word.
Ah, dat zijn ook mijn favoriete liedjes! En Electric Fountain, Hidden Retreat, City After Dark.
Chang Ban Run DW4
Dit soort muziek mis ik een beetje in de Tekken reeks.
Een oosters deuntje (dat was voornamelijk chinese instrumenten ) mis ik een beetje.
Mag er wel meer van in zitten
Kazuya's Corridor van Tekken 4, Those Who Go To Heaven, Gold Rush en Final Stage van Tekken 5 zijn ook nie mis. Ik mis ook nog wel 'The Judgement Day' van D-Devils.