Ik had me pre-order gezet bij 12game.com en ze zeiden dit:
Tekken Tag Tournament 2: We Are Tekken Edition Extra Info
Pre-order nu en ontvang de Snoop DogG Stage + Ogre Character DLC + Kunimitsu Character DLC + Bikini Bundle!
Maar hij is nergens te bekennen in mijn hoesje of boekjes, waar zit hij dan?
Pre-order nu en ontvang de Snoop DogG Stage + Ogre Character DLC + Kunimitsu Character DLC + Bikini Bundle!
zo ver ik weet zit de bikini's al geinstaleerd bij je character custimazation?
Raar bij mij zat er extra erin stond stond een speciaal
Code op niet in het boekj zelf
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Ik heb wel alles dus heb geen problemen mee gehad !
Ik kreeg de mijne nog nagemaild, ik had em ook niet ontvangen. Ik had gepreordered bij GameSync. Het lijkt erop dat het bij meerdere plekken een probleem is.
Ik heb ook geen dlc ontvangen en ook geen poster, kheb besteld bij freerecordshop. nu moet ik de game terug sturen en ze zullen een nieuwe terug sturen met dlc :S
Demon, dit heeft bijna iedereen. Bij mij was het ook niet geleverd. Toch nog nagemaild, maar dit is een wijde drama.
FRS is bullshitting you, ze kunnen gewoon de DLC code via mail oid. sturen, desnoods nasturen via de post.
Ik heb ze nu gevraagd of ik morgen gewoon langs de freerecordshop kan gaan, en daar misschien mijn missende DLC en Poster kan krijgen.. kheb echt geen zin om volgende week pas weer tekunnen spelen. ik kreeg em al met 1 dag vertraging xD