Laatst gewijzigd door Cacheado86: 15 maart 2012 om 23:48. Reden: spellingsfoutje
Fightplay.fr is een Franse website die online tornooien voor allerlei fighting games (o.a. ook SC V en SS) op verschillende consoles organiseert. Zolang je van Europa bent, kan je hieraan deelnemen. Vanaf de registratie tot de laatste finale, elke stap is geautomatiseerd.
Van zodra je een (gratis) account hebt aangemaakt, moet je wel nog de "NO LAG CHECK" doorstaan. Via het event-pagina kan je dan één van de drie moderators aanspreken (Frans of Engels) en toevoegen op PSN om enkele fiendly fights te spelen zodat je connectie wordt getest. Zit je tussen de 3-5 strepen, ben je echt gekwalificeerd*. Daarenboven zijn er ook nog enkele specifieke regels om z.a.m. LAG te voorkomen, zoals het verbieden van standard throws (1+3, 2+4). Die lees je best eerst even, zodat je duidelijk weet waaraan je begint. Want stel dat bent ingeschreven, maar uiteindelijk niet op tijd komt opdagen (zonder annulatie) verlies je permanent één van je drie credits. Maar dat komt natuurlijk de kwaliteit van het event enkel ten goede.
Tekken 6 is dus nog zeker niet dood, hopelijk komt er wat belangstelling voor hier zodat we die Fransen eens kunnen laten zien hoe het moet ) lol - Voor meer info, check: http://fightplay.fr/
* Om een idee over je internet verbinding te hebben, ik heb een A+ gekregen met mijn standaard telenet-pakket, zie hier mijn resultaat van de speedtest.
|