Echt niet leuk! was het. ik zal wel vertellen: Gisteravond in onze straat waren er overal politiewagens enz. onze eerste indruk er is vast gestolen. ik was net van plan om te vragen aan de polities wat er aan de hand is. wilt me zus niet mee en hoor ej de politie opeens schreeuwen: He, naar binnen! wij onmiddelijk naar binnen. niemand in ons huis wou gaan slapen. en opeens kotm mijn zus schreeuwend naar buiten! AAH! die man staat op het dak en wild zelfmoord plegen. eerst denk ik haa! ze maakt een grapje! maar blijkt het waar te zijn hoor je die man schreeuwen op het dak: EN POLITE JULLIE MOETEN NU OPROTTEN (sorry voor taalgebruik) ER STAAN BTW 3 POLITIEWAGENS!!! EN DIE MOETEN ALLEMAAL WEGGAAN OF IK SPRING! Na een kwartier hij nog steeds schreeuwen het zelfde weet je al dat ie niet gaat springen! maar mijn zus die het bang was laat haar raam open en vertelt nadrukkelijk wat er gebeurt is: Die man op het dak is aan de drugs & had een vriendin. in de zelfde straat (onze dus) maar die jongen kon niet met die ouders opschieten en gooide een keer zomaar een stoel neer. die mensen die daar woonde belde meteen politie! (daar verklaart waarom er al maanden lang soms politie langs komt) en opeens was de druppel gevallen weer politie gebelt. al die polities op zoek naar de jongen gaat ie op het dak staan van die mensen staan, die emnsen daar binnen mogten niet naar buiten want je weet maar nooit! niet leuk dus. uiteindelijk gaf ie zich over. hij probeerde nog te ontsnappen maar lukte niet. maar opeens was alle poliitie weg en ze renden weg dus vanwege de rgeen of omdat ie wel weg is... dat geeft geen leuk gevoel om te slapen en dat duurde tot 1 uur snachts. van elk geluid moest ik schrikken! en opeens hoorde denk ik een kogel afgeschoten d8 ik uiteindelijk heb ik maar een uurtje bij elkaar geslapen. en dat huis daarnaast waar het gebeurte zijn op vakantie hebben hun even geluk. vanochtend kwam er nog een politie dara een brief brengen. Nou als er bij ons iets gebeurt is het meteen heel iets groot en niet zo leuk!!
|