Wat vinden jullie hier nou van. Ik zelf vind het jammer dat Harada eraan toegeeft. Ergens snap ik het wel maar wanneer je je spel aan gaat passen omdat wat mensen aan het zeuren zijn (dus niet balancing etc. maar echt rosters, levels dat soort dingen). Begin ik zelf een beetje een angstig gevoel te gaan krijgen of het wel echt zo goed gaat worden En vooral omdat het op het (neo)GAF forum is. Sinds GAF in NeoGAF is veranderd is dat niks meer dan troep (imho) en een plek waar mensen express dingen uit games proberen af te kraken en in een negatief licht te zetten. Of dit nu terecht is of niet lijkt ze niks uit te maken. Tis wel de laatste plek waar ik critique serieus van zou nemen
Ja ik zag het. Nadat ik dit net gepost had vond ik een ander artikel op shoryuken wat idd uitlegt dat Harada gewoon heerlijk aan het trollen is en er leuke gratis publiciteit mee haalt :p.
Dus wat mij betreft kan dit gewoon verwijderd worden hoor. Dacht eindelijk eens wat nieuw nieuws te vinden hahaha. Volgende keer beter
Ik vind het jammer dat zulke mainstream websites niet het hele verhaal kennen, alles letterlijk opvatten wat Harada zegt en de publieke opinie peilt met trollnesten zoals NeoGaf
Ja. En het is best ironisch dat ik het zelf zeg. Maar je zou verwachten dat iets wat het "nieuws" moet brengen zoals escapist of andere sites. Wel een goede portie tijd steekt in fact-checking voordat ze een bericht online zetten.
Ik denk dat Harada het onderandere deed, omdat veel mensen klaagden over Lucky Cloe en op deze manier kon hij goed zien of er ook fans zijn van Lucky Cloe die haar er echt in Tekken 7 willen hebben.