Gepost door Reincarnate
Citaat:
v-four jij hebt zeker inward chaos al verslagen
k main cloud op dit moment k heb maar 3 lvl 100's tidus sephiroth en cloud en cloud ben ik best wel goed mee allen hij is zoooo voorspelbaar maaar hoe kan ik het beste equipment voor cloud pakken. k weet dat ik zkr wil dat ie langer in ex mode blijft en ook makkelijker in ex mode komt welke abilities enzo zijn het best om bij cloud te zettenn heb bbijna elke abiilty van em gemasterd maar k hbe nkog steeds lvl 50-70 armor
Ik heb nog niet Inward Chaos verslagen, ik had het bijna is een X gedaan, maar toen ging m'n file kapot, ik speeldde TOEN de Jap versie. Iedereen kom makkelijk in EX mode, nou...Eigenlijk komt Gabranth het snelste in EX en heeft de perfecte items om langer in EX te blijven. Van die 3 die jij bespeeld, is Tidus het beste, Cloud daarna en dan Sephiroth [Er bestaat zoiets als een Tier-lijst in Dissidia]
Sterkste in het spel zijn Exdeath en Golbez, hoog i/d lijst daarna heb je Kuja, Zidane en Tidus, middenin [niet echt in volgorde] heb je Firion, Ultimecia, Terra, Cloud of Darkness, The Emperor, Gabranth, Shantoto, Bartz, Garland, Warrior of Light en Cloud. En de rest is onderaan.
Als je goeie equipment wilt MAKEN moet je Duel Colleseum doen.
-peace-
|