Ook Law hoort in de top 10 van beste character. Hij heeft goede wall combo's en redelijk eenvoudige juggles.
Een paar moves uitgelicht:
D,df,d,df+3
Hele vervelende move als je hem goed uitvoert. Je moet wel proberen hem van een goede afstand uit te voeren, hij kan nl makkelijk gesidestepped of geanticipeerd worden van een afstandje. Snelheid is van belang hier dus zorg dat je hem goed oefend als je hem wilt abusen
WR 2
Goede launcher, veel lows zoals Baek's db+4 en Nina's WTF kan je hiermee straffen. Ook als je tegenstander opstaat met een sweep is dit de beste optie. Om de move veel vaker te laten copnnecten, kun je hem het beste mixen met de vorige move. Als je de crouch dash( D,df,d,df) goed beheerst zal je tegenstander vaak denken dat je gaat sliden (vooral als je de slide abused) geef hem het nakijken door even te wachten en hem genadeloos te launchen.
b2,3,4
Heel handig in juggles maar ook om te pressuren. Leer goed aan tijdens deze move b,f,f, (of b,f,b,f) te timen dat je de laatste f doetr als de laatste kick gegeven is. Hierdoor krijg je een bepaalde frame advantage en kun je bv heel snel 2,2 invoeren nog voor dat je tyegenstander kan reageren. mocht 2,2 raken en je bent BT, wissel dan af met BT d+4 en BT 2,2
ff+3+4
Hele nare throw, je kan hem nl eindigen in een juggle. opties hiervoor zijn
1. f2, b2,3,4^DSS^3 (IMO het makkelijkst)
2. f2, f4,3,4^DSS^3+4 (moeiljiker)
3. f+4,u+3, (ff1,2) ff2+1,3 (vooral met de 2 jabs erbij erg lastig)
Dit zijn trouwens ook de staple juggles voor de andere launchers
1,2,3
Goede snelle move voor pressure en wall carry. Je kan in plaats van de voorgaande staple de juggle ook uitvoeren door (launcher) f+4,u+3, en dan deze te doen, is misschien een tikkeltje makelijker en je wallcarry is beter/makkelijker
Mocht je je tegenstander een wallsplat hebben gegeven dan zijn de beste opties :
1. f+4,3,4
2. f+1,1,2,2,1+2
de laatste geeft geloof ik 1 damage meer (en ziet er cooler uit)
Goede Lawspelers heb ik denk ik de meest damging wall combo zien doen met Law
De notatie is (na een high wallsplat, dus WR 2)
(f)4, u+3^DSS^2,2,1+2 geen id hoeveel damage maar tis iig VEEL
ik heb een vraagje ik speel tekken dr wel is online maar dan zie ik super veel moves die niet in de combolijst zitten hebben jullie daar ook een lijst van???
van law
nee ik bedoel zeg maar van hij doet die shoalingkick (O-X-O )daarna DRAGON FLIGHT ER GELIJK ACHTERNA ZONDER DE DRAGON STANCE TE GEBRUIKEN OF NA DE JUNKYARD KICK GELIJK EEN DRAGON CANON ZULKE TRUCJES IK ZIE ZE OOK VAAK OP YOUTUBE
damnn ik kan en nog steeds niet snel genoeg na de junkyard kick de dragon cannon erachter te plaatsen steeds telaat kon ik dat maar sneller ik heb << > dan loopt ie een stukje terug naar achter daarna kan je de cannon doen maaar is er een nog snellere manier?
De truc is om de b,f te bufferen terwijl je bezig bent met de b2,3,4. dwz Nadat je b2,3,4 in heb gedrukt moet je de b,f al ingedrukt hebben voordat de animatie voor 4 afgelopen is. Dan doe je alleen nog maar f3.
Je kan het het beste oefenen dmv ff3; b,f,f3; b,f,f3; b,f,f3 ... etc
De truc is om de b,f te bufferen terwijl je bezig bent met de b2,3,4. dwz Nadat je b2,3,4 in heb gedrukt moet je de b,f al ingedrukt hebben voordat de animatie voor 4 afgelopen is. Dan doe je alleen nog maar f3.
Je kan het het beste oefenen dmv ff3; b,f,f3; b,f,f3; b,f,f3 ... etc
De juggle waar je het over hebt begint met f+4. Het is voor sommigen Waaronder ikzelf) makkelijker om b,f,b,f in te voeren en als je het gaat oefenen oefen dan direct de timing van b2, 3, 4 is veel efficienter.