Met tekken 6 voor de boeg stellen vele spelers hier hun nieuwe ambities en streven.
Hoe graag ik zou willen vechten om mee te gaan in de tekken scene, zal dit niet gebeuren in de toekomst omdat er een tremorbaby op weg is
De kans dat ik verschijn op tournooien na april 2010 is vrij klein omdat ik aan mijn sociale en vaderlijke verplichting zal moeten voldoen.
Waarom ik dit pats boem op tafel (lees internet) gooi, komt door het feit dat tijd door vliegt en meer tekken games zullen uitkomen, maar wanneer stop je er mee.....
Een vraag dat ik mezelf heb gesteld (gezien mijn toekomst) en beantwoord heb met:
Ik wil wel blijven spelen maar de mate van deelname voor progressie in de tekken scene zal er niet zijn! Gamen doe ik met passie en tekken is meer dan een spel in de zin van de gezelligheid, plezier en glorieuze momenten welk ik heb ervaren vanaf het moment dat ik het heb gespeeld. Ooit zal ik mijn tremor-nageslacht ook tekken laten spelen....en dan hoef ik het ook niet meer te spelen.
Graag wil ik van jullie weten hoe en wanneer houdt het op met tekken spelen....
Het lijkt dramatisch, maar tussen al die rare onderwerpen vind ik het thema stoppen met tekken wel een belangerijke en interesante vraag. Het gaat hand in hand met hoe serieus ga je om met Tekken!
Tremorman will reign!!
|