Maar ik wil nog wat zeggen over Christie Monteiro/Eddy Gordo. Ik vind dat er niet veel verandert is van de Christie Monteiro/Eddy Gordo op Moves-gebied. Dat vind ik wel jammer. Wat vinden jullie?
Maar ik wil nog wat zeggen over Christie Monteiro/Eddy Gordo. Ik vind dat er niet veel verandert is van de Christie Monteiro/Eddy Gordo op Moves-gebied. Dat vind ik wel jammer. Wat vinden jullie?
[/quote]
Mja, het is echt jammer dat er maar hele kleine verschillen tussen ze zitten
<div class='quotetop'>QUOTE(Pyanga @ 24-10-2006, 14:18) Quoted post</div><div class='quotemain'>
Waarom hebben ze dan in DR ze apart gedaan :S anders is straks kuma/Panda ook apart,,,
[/quote]
Eddy en Christie hebben volgens mij gewoon meer fans, dat ze dat vanwege dat gedaan hebben
Ja,maar jij speelt ook als 1 van de weinige wel goed met Christie/Eddy
Bedankt maat, maar ik ben echt nog maar een beginner met dit karakter. Ik ken een paar basic dingetjes, da's alles.
Jij bent sinds vorig jaar sterk vooruit gegaan. Je kent je combo's en basic stuff. Ik vond je Steve behoorlijk irritant. Je moet zeker verder gaan met hem.
Laatst gewijzigd door andybax75: 17 februari 2008 om 18:06.
Gepost door Dannie
Citaat:
Bedankt maat, maar ik ben echt nog maar een beginner met dit karakter. Ik ken een paar basic dingetjes, da's alles.
Jij bent sinds vorig jaar sterk vooruit gegaan. Je kent je combo's en basic stuff. Ik vond je Steve behoorlijk irritant. Je moet zeker verder gaan met hem.
Valt wel mee tog, maar bedankt voor het compliment
Vorige jaar speelde ik idd erg basic, maar tegenwoordig probeer ik steeds meer juggles/sidesteps e.d. te leren..
Jij speelde vorig jaar alleen maar met Xiaoyu/Ling, maar tegenwoordig heb jij een goede Eddy/Christie en Lili