Nou, opzich kon 't wel beter.
Het was een beetje rommelig allemaal en i.p.v. dat alles om 16.30u begon, begon mijn poule pas rond 19.30u... Ik kwam er eerst al snel achter dat Jay-Kei, de winnaar van 't vorige toernooi, bij mij in de poule zat. Later kwamen daar ook nog eens Djind en Tremorman bij, ook zeer ervaren spelers. De rest was ook erg ervaren, maar kende die niet echt.
M'n eerste gevecht was tegen Jay-Kei zelf, die een beetje tegenviel, IMO. Z'n Steve, waarmee hij vorige keer 't toernooi had gewonnen, liep gelijk op tegen m'n Yoshimitsu. Uiteindelijk 3 -2 verloren in de eerste wedstrijd.
Daarna liep 't beetje bergafwaarts met m'n prestaties. Launch-kansen waren erg verminderd. Na een kleine lange pauze moest ik tegen een Fransman met een zeer irritante Baek, maar die won ik gelukkig wel. Toen ik zo'n beetje klaar was met m'n wedstrijden was 't al 22.00u en ging ik er maar vandoor. Ik heb gehoord dat de top 3 uit Belgen bestaat.
Naja, ik heb tegenstand kunnen bieden. Verder heb ik wel wat geleerd; agressiever aanvallen, beter throws breken, meer combinaties gebruiken en wellicht wat vaker chars wisselen.
Btw, volgende keer wel komen, hè Missy
|