Heb het zelf nog niet getest. =)
Hellsweep is 16 frames (0.26667 secondes) Als jou gemiddelde lager is,, dan kan jij theoretisch gezien een HS blokken op reactie!
Ik haalde zo ongeveer .32 na 3 keer een sessie van 5 te hebben gespeeld. Ik heb nog nooit onder de .27 gehaald, dus in principe zou ik nooit een HS op reactie kunnen blocken. Maar meestal zie ik aan de animatie wel of er een HS aankomt en block ik hem 50/50. Dus klopt niet helemaal ^^
http://www.intelligencetest.com/refl...tion/image.htm
De bovenstaande test komt uit van dezelfde site en daar haal ik 0.24 sec op terwijl met de eerste test haal ik 0.40 sec. persoonlijk denk dat deze test (met beeld) beter past bij testen van reactietijd met blocken van HS dan de eerdere test
je kan em een beetje cheaten door de stop knop ingedrukt te houden zodra je de start knop hebt ingedrukt scheelde bij mij bijna de helft aan tijd maarja dat werkt niet bij tekken
Laatst gewijzigd door wogus: 16 maart 2009 om 01:48.
Gepost door Marin
Citaat:
Ik haalde zo ongeveer .32 na 3 keer een sessie van 5 te hebben gespeeld. Ik heb nog nooit onder de .27 gehaald, dus in principe zou ik nooit een HS op reactie kunnen blocken. Maar meestal zie ik aan de animatie wel of er een HS aankomt en block ik hem 50/50. Dus klopt niet helemaal ^^
dus jij kan een hellsweep op reactie zien? lol
mensen het is al sinds tekken 3 bewezen dat een hellsweep niet te zien is op reactie. hou aub op met deze onzin
het is niet zozeer dat ik op de hellsweep reageer maar op de CD. het is geluk als ik de HS block. want dan moet je al in het hoofd van je tegenstander zitten.