Ik raak steeds meer jaloers als ik al die mogelijkheden op Tekken DR Online zie , maar ik was niet van plan Tekken DR te kopen. Tekken 6 ga ik absoluut wel kopen. Weet iemand of Tekken 6 een online functie heeft? En dan niet alleen in China of Japan of Korea of zo'n oost-Aziatisch land, maar ook hier in Europa?
Tekken 6 gaat ook online wereldwijd, al is 't te hopen dat ze het flink zullen verbeteren. Schijnen zelfs meerdere modes online te kunnen, maar da's ook alles wat ze tot nu toe over Tekken 6 online bekend hebben gemaakt.
zal wel leuk zijn als ze wat online opties verbeteren en vermeerderen en verdraaid ik mis mijn schotse flag die hadden zie bij dr er niet inzitten <de eikels>
What are the online features of Tekken 6 on the PS3 and Xbox 360?
TEKKEN 6 TEAM: Basically, one thing we really want to try hard on is to recreate the arcade experience of fighting someone in the arcades. So there will be ghost characters and replays of other people fighting and yourself as well. Not only that, but the online chat that was in Tekken 5: DR for the PS3, and perhaps being able to type words as well.
Online zonder lag vechten is toekomstmuziek. Wat ik hier uit haal, is dat ze het Ghost-systeem van de arcades (en Tekken DR op PSP) in Tekken 6 zullen plaatsen en (al klinkt het te mooi om waar te zijn) de mogelijkheid van replays. De voice-chat keert terug met wellicht een chat-mogelijkheid via toetsenborden.