Laatst gewijzigd door Malekith: 31 mei 2007 om 22:28.
Gepost door fr00tyfr3sh
Citaat:
Ey mensen, ik woon in Amsterdam en speel zelf met een maat al zo een elf jaar tekken. Hij heeft al enkele toernooien hier in A'dam gewonne maar zelf heb ik nie echt aan een groot toernooi meegedaan. Ik vroeg me af of er nog spelers in deze regio zijn om s een keertje wat games te spele, biertje sippe of voor wat geld te spele. (ik speel graag 20 EU per pot en gaat vaak heen en weer)
Als je wat verder woont valt er vast wat te regele, missch ken je zelf ook wat spelers in jouw buurt en kunne we een klein toernooitje houde.
iig hier heb je een nummer dat je kan belle 0647955757, zou leuk zijn om wat andere spelers te lere kenne
Peace,
Ser
Money matches!!i'm in, ik speel tot wel 100 euro als je wilt.Sofiane woont in Almere, wat ook niet al te ver van Amsterdam is.Kan je meteen tegen de beste(samen met Vendetta)opnemen.
En zoals eerder genoemd Wogus en Amature zijn al jaren de beste Amsterdamse Tekken spelers.
OSU!!
How about 100 euro, first to 50 tegen mij een keer?Het mag ook minder of meer inleg (i don't care ^__^)
Liefst tekken dr, want die game is gebalanceerd.Tekken 5 ook geen probleem, maar dan zal ik ook Devil jin, Nina, Bryan etc.. gebruiken.Mijn mains zijn Paul en Asuka.
Ik ben benieuwd hoe je maat heet, aangezien hij toernooien heeft gewonnen in Amsterdam.Als ik hem niet ken, wil ik ook graag tegen hem spelen(desnoods met money matches).En kan je misschien aangeven hoe die toernooien heette?Zodat ik weet of er echte professionele Tekken spelers er mee doen.
Malekith
Team Lowlandlions
|