Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 2 september 2009 om 15:37. Reden: Dubbelpost binnen 24 uur
muziek met je psp (tv-loos) over de boxen besturen is/was heel chill en draadloos! Lees op diverse fora dat velen niet meer kunnen multitasken met muziek.
In de UK is er ook een bbc uitzendiggemist achtig gedoe. Maar ook dit werkt niet bij iedereen
Ik begin echt een hekel aan sony te krijgen. Het is dat ik een rrod heb. Anders zat ik alleen nog op de 360 met tekken 6! Microsoft heeft tenminste echte programmeurs in dienst. Sony is gay! Dit komt uit de mond van de vroegere grootste zogenaamde fanboy!
Voor diegene die dit een handig update vinden! Dit is echt geen handig update! Het is meer producten door onze strot proberen te duwen (store op 4plekken). Bij settings staan er nu ook handige discripties haha. Muziek settings (verander je muziek settings) Video settings (verander je video settings) enz. Komop we zijn geen kinderen. Na 3jaar nog steeds geen universele game invites en universele ingame music/chat. Dit deed de 360 4jaar geleden allemaal! Koop een 360! One that know's nothing, expects nothing!
--------------- Dubbelpost automatisch samengevoegd ---------------
Mijn audio uitvoer stond op 44.1 khz. Deze moest blijkbaar veranderd worden naar 48 khz. Via muziek instellingen (wijzig uw muziekinstellingen:p) Ik kan weer multitasken met muziek, zucht.
|