My fucking god :') Seong-Mina bonus unlock key voor 3 x treasure chests die 12 items bevatten.
In other words je moet er 90 euro voor uitgeven, fuck that shit zo leuk vind ik haar ook weer niet xD
OMFG WTF. Yer kidding me right. They can't go and ask us to spend 90 euro to get one single darn character. This really got me awake wtf are they thinking
Voor de mensjes die nog spelen (probably just me and Hardballer but whocares), nieuwe event binnenkort waar je Soul Calibur voor Sophitia kan krijgen :3
Zie plaatje voor meer info ^^
Wow een S++ wapen voor ... eigenlijk niets doen. WTF. Jammer dat het niet een wapen naar keuze is maar ik zal zeker niet klagen over een gratis S++ wapen voor wie het ook is hehe . Top nieuws. Thnx Mystique
Ughh.. heb vernomen dat Maxi schijnbaar volgende is.. ah well saving best for last i guess maar ik zat erg te hopen op Cassandra :3
*Wedden dat Maxi een normale mission krijgt*
Tis jammer maar hoor idd nooit iets van de SC devs zoals we van Harada horen etc. Nu maar hopen dat wat Harada zei gewoon "jabs' waren naar de SC devs en niet 100% serieus. Maar wie zal het zeggen.
Maxi als volgende is iig wel goed nieuws. Of het nou een special event of normale missie word. Hij en Misurugi waren mijn 2 favo's sinds SE/SC1.
.. op een na laatste xD last one is Cassandra. Also ben vergeten te zeggen maar tot 18 november zijn premium chests goedkoper ideaal om maxi en seong mina aan te schaffen aangezien ze gekocht moeten worden
Misschien dat het aan mij ligt, maar dat aftellen naar een biljoen Soul Edge fragmenten bij het huidige event klinkt bijna alsof ze elk moment de stekker uit het support voor de game gaan trekken
Ja, Soul Edge. Qua wapens kunnen ze eigenlijk niets beter meer geven (los van de discussie of Soul Calibur een beter zwaard is). Qua nieuw toegevoegde characters was het al voorbij, vergelijkbaar met Tekken Revolution
Actually was Soul calibur van Sophitia een van haar slechtste wapens xD zou me niks verbazen als Soul edge (ook voor Sophitia) niet veel beter is. De nieuwe weapons die ze maken zien er veel gaver uit maar kosten ook wat.
Edit: Derp, kan blijkbaar niet meerdere tweets embedden. Harada heeft zich in 1995 blijkbaar tot diep in de nachten bezig gehouden met het debuggen van Soul Edge (Soulcalibur I). De producer van de game (Yotoriyama) was blijkbaar ook werkzaam als animator van de eerste Tekken game. En hoewel hij sinds 2013 niet meer betrokken is bij het Soulcalibur team, zal hij z'n best doen om de serie te supporten.