Het was gezellig, maar je moet echt eens een main kiezen. Als je zo verder gaat kan je Mokujin mainen ^^.
Heb je het tegen mij? Want ik heb al een main: Lili, sinds de PS3-release van Tekken 6 (aangezien ik T5: DR nooit heb gehad, anders werd Lili toen al mijn main )
Laatst gewijzigd door H0ru5: 11 januari 2010 om 15:47.
Gepost door DeTrun
Citaat:
Heb je het tegen mij? Want ik heb al een main: Lili, sinds de PS3-release van Tekken 6 (aangezien ik T5: DR nooit heb gehad, anders werd Lili toen al mijn main )
Oh sorry, had het eigenlijk tegen AzuRe AuRoRa die met de helft van de characters speelde. Excuses :p
Oh sorry, had het eigenlijk tegen AzuRe AuRoRa die met de helft van de characters speelde. Excuses :p
Ah, is niet erg. Ik begrijp het Ah, btw, kheb je vriend-uitnodiging geaccepteerd.
Gepost door H0ru5
Citaat:
Precies veel volk van Antwerpen, organiseren jullie soms offline tornooien?
Ah, dat zou wel leuk zijn. Worden afgemaakt door andere Antwerpenaren, leuk
Nee, kvind het een goed idee. Dan kan ik misschien advies krijgen van andere Tekken-spelers. (Mja, waarschijnlijk zou ik niet eens mogen gaan )
aan nieuwe mensen zoals nordinlaw: ik heb geen zin om te praten over psn. als je wilt spelen of tips wilt krijgen vraag dat hier. ik heb geen toetsenbord voor mn ps3, en ik ga niet elke letter met mn ps3 pad intikken.
en AUB dat je online wint zegt helemaal niks. trek geen conclusies hieruit... ik heb geen zin in mensen met een grote mond, zoals nordinlaw "ben ik goed of heb jij lag? kies bob"
ik hoef niet tegen je te spelen, voor mij is dat een tijdverspilling. ik word niet beter als ik tegen je speel, dus kom niet met zon instelling om eisen te stellen. als je voor de fun wilt spelen, anytime. maar kraam aub geen onzin uit.
dit geldt overigens voor elke speler online die mij uitdaagt en naam probeert te maken door me online te verslaan. als je naam wilt maken, versla me offline.
Er zijn veel spelers die van mij eisen wat ik van hun speelstijl vind.En wanneer ik geen reactie geef dan draaien ze door.Er zijn zat genoeg mensen die denken dat ze beter zijn vanwege online resultaten.
Ik heb het vaak genoeg gezegd.Als men beter wilt worden, speel offline.Online is gewoon voor fun en kan je niet serieus nemen.
Daag Team Skyhigh (Malekith/Wogus) uit voor offline matches.1 vs 1, 2 vs 2, money matches..Bring it on ya aliens!!!
btw, Nourdin, Jay heeft gelijk over dat 'heb jij lag' gedeelte, tzei je ook is een x tegen mij, als er lag zou zijn zou ik geen b+2~f,N combos kunnen uitvoeren wat ik wel 100x deed *trots*. : D
Het was gezellig, maar je moet echt eens een main kiezen. Als je zo verder gaat kan je Mokujin mainen ^^.
Sandilord z'n Dragunov is trouwens een beest omg, dat ging echt hard maar toch wat games gewonnen (gelukkig )
Was zeker gezellig, en ik ga nog geen main kiezen. =P
Zoals je zag was ik er niet op uit om te winnen, want online is gewoon fun en niets meer natuurlijk, maar ik zal de volgende keer denk ik wel met Bryan spelen. Als ik serieus speel is hij toch me beste, offline dan.
Sandilord zijn Dragunov is zeker beestachtig goed, maar dat was nog niets, de helft van zijn juggles lukte niet.
inplaats van df+2, f+4,4,3, f,f+2
deed hij df+2, 4,1, 1,3,2
Ook ging zijn d+4,1,3 telkens net mis, maar dat heb je online.
Maarja, je hebt wel een goeie Bruce, alleen gebruik je f,N,d,df+2 een beetje vaak, en met die truc ben je punishable. Ook deed je MTS+4 best vaak, offline zullen de meeste hem parry'en.
Laatst gewijzigd door H0ru5: 12 januari 2010 om 01:48.
Gepost door AzuRe AuRoRa
Citaat:
Was zeker gezellig, en ik ga nog geen main kiezen. =P
Zoals je zag was ik er niet op uit om te winnen, want online is gewoon fun en niets meer natuurlijk, maar ik zal de volgende keer denk ik wel met Bryan spelen. Als ik serieus speel is hij toch me beste, offline dan.
Sandilord zijn Dragunov is zeker beestachtig goed, maar dat was nog niets, de helft van zijn juggles lukte niet.
inplaats van df+2, f+4,4,3, f,f+2
deed hij df+2, 4,1, 1,3,2
Ook ging zijn d+4,1,3 telkens net mis, maar dat heb je online.
Maarja, je hebt wel een goeie Bruce, alleen gebruik je f,N,d,df+2 een beetje vaak, en met die truc ben je punishable. Ook deed je MTS+4 best vaak, offline zullen de meeste hem parry'en.
Dit is slechts opbouwende kritiek.
Die lag is idd irritant soms. De eerste games punishete hij m'n 143 met een launch, paar games later doe ik het per ongeluk weer en blok ik die launch door de lag. Aan de andere kant verneuk ik ook wat juggles enzo, net zoals iedereen online.
Ik ga idd misschien (te) vaak in MTS maar ik wissel 2, f+1 en 4 wel af naargelang mijn tegenstander. Zelfde geldt een beetje voor cd2 eigenlijk, ik gebruik em misschien teveel maar als m'n tegenstander bukt voor m'n cd3 druk te verminderen is het wel de moeite imo!
Maar goed, nog veel te leren. Bijvoorbeeld die 143 punish had ik nog nooit gezien. 1 zo'n launch, en afgeleerd. Hetzelfde zou gelden voor de rest maar dat valt nog reuze mee :p
Ps: ik apprecieer (opbouwende) kritiek hoor, daarom ben ik hier. Wou ik even duidelijk maken