bedankt voor de felicitaties allemaal
het was een ware genoegen om te mogen winnen. Team Skyhigh Yeah
ik heb alleen met steve gespeeld, omdat vendetta/khalid zei dat ik steve moest kiezen. en tegen haroon kon ik ook met steve winnen. maar alle serieuze potjes wou ik met bob winnen. ik hou niet zo van switchen
wegens slaapgebrek dacht ik eerlijk gezegd dat ik niet ver zou komen (net als Malekith/Chin). we hadden ervoor tegen de duitsers gespeeld, aangezien ze liever sessies wouden spelen dan de toernooi zelf. we hadden dus maar enkele uurtjes geslapen en waren in een zeer slechte conditie.
gelukkig was bob er...
tot de volgende keer allemaal!
en hier de shoutouts
@Chin volgende keer ga je slapen. dan ga je werkelijk ook winnen
@Ricardo we gaan zeker weer spelen, kunnen we elkaars karakters goed doornemen. bedoeling is om NL sterker te maken dus daar gaan we voor
@Sofiane alisa hahaha
@V-four sorry voor mn cheesy bruce, ik had weinig vertrouwen op die SDTV's anders had ik wel bob gekozen voor je
maar netjes dat je zo ver kwam! ik nodig je zeker nog wel een keer uit voor meetings, aangezien je toch in de buurt woont.
@flora wat? heb je sabredabre in je poules verslagen?? netjes hahaha
@Marin ggs, je maakte het me knap lastig met je baek in de poules. je weet veel over je karakter, maar je mist nog wat basics (general gameplay). technische dingen doe je goed, probeer nu meer op je flows te werken. ik vond je het goed doen, eigenlijk beter dan haroon haha
@bigboi fellow bob speler het ga je goed. je komt er wel. ik had ook nog wat dingen van je geleerd
@Dutchnoobz amsterdam jahahahaha
@twixmaster nog bedankt voor het runnen van je poule man, het was hectisch maar top dat je je beschikbaar stelde. ik heb niet tegen je gespeeld, maar ik kom nog wel langs bij jullie sf spelers
@the germans bad luck and till next time!
out