Betere 3D, rechter stick, twee extra schouderknoppen, meer RAM, bettere batterij, NFC, ambientlight, MicroSD ondersteuning, exclusieve games ook nog blijkbaar
Laatst gewijzigd door JinKazshima: 10 september 2014 om 20:29.
Gepost door Tommystar
Citaat:
Net tegen TMM gespeeld close one 2-3 in ronden... Die kerel is zo goed O.o Nog iemand hier al tegen hem gespeeld?
Nog nooit tegen hem gespeelt maar ik volg wel altijd zijn streams...hij zit in mijn top 3 favorite Youtubers en ik vind het altijd zo interessant hoe hij over het spel denkt enzo
Okay, vandaag zag ik in de binnenstad allemaal gastjes op skateboards in hoekjes staan en als je als voorbijganger een soort hipster begroeting in hun richting maakte, gingen ze vlak voor je poten langs je voorbij skaten. Is dit random of een of andere trend? xD
Okay, vandaag zag ik in de binnenstad allemaal gastjes op skateboards in hoekjes staan en als je als voorbijganger een soort hipster begroeting in hun richting maakte, gingen ze vlak voor je poten langs je voorbij skaten. Is dit random of een of andere trend? xD
Volgens mij ben je zojuist een Skateboard ninja clan tegen gekomen xD
Als een skater je irritant maakt geef hem dan een brute tackle zodat ze hard op de grond vallen. Dan zullen die skaters misschien je met rust laten
Ik herinner me nog dat Ik bijna elke dag met 2 andere vrienden Super Smash Bros. Melee tegen elkaar gingen spelen op de Game Cube...of dat we characters in Classic of Advanture mode probeerde te unlocken na het kijken bij Cheat sites op internet...Mijn main was Samus en dat was nog rond de tijd dat ik niet wist dat ze female was maar later in die tijd zag ik het in een Metroid reclame xD
Ik zou die vrienden weer eens een keer moeten uitnodigen voor een "Final Battle"