omdat je niet beter dan mij bent, en in een ft10 win je niet (geen kans). simpel gezegd mss dat je kans maakt in een ft 2/3 (ik ben ook maar een mens), maar in een ft10 echt niet.
je kunt wel zeggen dat je beter bent geworden, maar dan vraag ik me af waarin ben je beter geworden? ik heb je replays gezien, maar je hebt teveel patronen, en verder kijk je niet wat je doet (puur op gevoel). en je speelt heel unsafe met bob.
maar ik ben benieuwd, laat maar zien wat je in huis hebt.
ik vind et wel leuk dat je altijd praat dat online crap is enzo,, dn moet je ook niemand gaan beoordelen op de replays die je hebt gezien want die van jou zijn ook niet om naar huis te schrijven,, en ik heb nooit gezegd dak beter was,, ik heb je alleen uitgedaagd
Oordeel nou maar niet wat je hebt gezien online
Ik hoop dat ik bij het volgende toernooi aanwezig kan zijn.Iedereen wordt beter, maar sommige worden sneller beter.Hoeveel spelers kunnen daadwerkelijk goed spelen tegen elke character binnen NL?Veel spelers spelen hun eigen stijl, maar passen niet aan aan hun tegenstander.
Als bvb NeoNinja of JTB uit Belgie naar NL zou komen, dan zou vrijwel niemand een kans maken behalve Kyoko, Wogus en mezelf.
Ik ben aan de andere kant wel blij dat sommige spelers ook daadwerkelijk beter willen worden.Maar daarvoor zouden jullie ook regelmatig meetings moeten draaien.Ik weet dat iedereen druk heeft met hun eigen leven inclusief mezelf.Maar ik maak er wel tijd voor..
En nee, online is geen oplossing =)
We zouden een voorbeeld moeten nemen van Italie.Zij zijn echt gemotiveerd om beter te worden..
je daagt me uit om wat? om me te verslaan toch? je wilt je bewijzen dat je beter of minstens op mijn niveau zit of niet?
je wilt voor eer spelen, maar voor mij is er geen eer te behalen. zelfs als ik je 10-0 versla is het, oh jay wint weer 10-0 van een noname bij wijze van spreken
dus als je niet eens voor geld durft te spelen, kom niet zo bijdehand over en als laatste, win maar eens een keer een toernooi voordat je me uberhaupt uitdaagt voor de spot van bob
omg vriend jij bent egt arrogant! 1. Ik doe niet bijdehand, k vind et gwn leuk dat je je zo erg kan opwinden hierover hahaha doe normaal!
en 2. Ik daag jou uit omdat ik graag zou willen winnen en om ff te kijken hoe goed ik et zou doen! En als ik volgens jou een noname ben waar maak je je zo druk om dan?
heej wogus ga nou geen poep praten jij hebt zelf ook meerdere keren gezegd dat online winnen niks zegt.
en als je dan wint, dan praat je er zo blij over
en ricardo, ja ik zal er wel zijn denk ik
en vatal show me what you got, i beat you to dead.
en btw ik zeg niet dat ik de beste ben met tekken ofzo, maar het zal niet veel verschillen met de meeste.
aangezien sommige juggles maar 2x maal gebruikt hoeven te worden om te winnen
Lol, je bent echt niets en je Bryan al helemaal niet.
De enige punisher die ik je telkens zie gebruiken is uf+4........
Als je Jay met Bryan online al niet aankan, dan kan je sofiane nooit offline aan.
V is ook zeker beter dan jou, daar durf ik al me geld op in te zetten.
Ik durf zelfs te wedden dat ik je Offline ook zou afmaken met Lee.
Je Bryan is niet bepaald goed, want druk heen en weer bewegen betekent niet dat het daadwerkelijk werkt. Het verschil is zeer groot tussen jou en de top. Je grabbed online trouwens ook, maar offline zouden die veel makkelijker af te slaan zijn, en Bryan's sweep is te punishen op reactie, wat soms online niet lukt......
Online betekent niets, maar het is wel een indicatie van iemands kwaliteiten.
heej wogus je doet me een goed aanbod, ik zal er in maart op terugkomen
azure aulola: jij kan helemaal niet spelen, je geeft het zelf eigenlijk nog toe op een rare manier door middel van deze zin.
(De enige punisher die ik je telkens zie gebruiken is uf+4.......)
en nog steeds zat je te verliezen :S
en actionpaxion heb nooit om je mening gevraagd van wat je van mijn bryan vindt
en vatel voeg me toe als je nog slaag wilt krijgen
Wat een leven in de brouwerij. Observaties van de laatste pagina's:
-Choembix is the next new guy die zijn eigen niveau hoog inschat. Heerlijk om te lezen omdat we allemaal de uitkomst al weten. Ik zou zeggen: mensen maak je niet druk. Hoe groter de trashtalk van tevoren, hoe groter de anti-climax. Choembix, gewoon denken wat je denkt. Wees wel vent genoeg om je ongelijk toe te geven mocht dat gebeuren.
-Vatel v4 boko whatsinaname vist verder naar complimentjes en status. Je leeft op erkenning gast!
-Azure deelt wederom een populaire mening terwijl hij volgens mij nog nooit tegen de toppers heeft gespeeld en ze helemaal niet persoonlijk kent? No offense dude maar het is zo grappig om te lezen als jij dit soort posts maakt. Ken je bijvoorbeeld Sofiane en Jay? Heb je ze weleens gezien of offline tegen ze gespeeld? Uit je post leid ik af dat al deze spelers je meest close matties zijn.
-Azure deelt wederom een populaire mening terwijl hij volgens mij nog nooit tegen de toppers heeft gespeeld en ze helemaal niet persoonlijk kent? No offense dude maar het is zo grappig om te lezen als jij dit soort posts maakt. Ken je bijvoorbeeld Sofiane en Jay? Heb je ze weleens gezien of offline tegen ze gespeeld? Uit je post leid ik af dat al deze spelers je meest close matties zijn.
Lol, je bent echt niets en je Bryan al helemaal niet.
Ik durf zelfs te wedden dat ik je Offline ook zou afmaken met Lee.
Je grabbed online trouwens ook, maar offline zouden die veel makkelijker af te slaan zijn,
Online betekent niets, maar het is wel een indicatie van iemands kwaliteiten.
Ik heb vandaag tegen jou gespeeld en ik moet eerlijk zeggen dat ik denk dat choembix jou kapot maakt ,, ik wil ook wel een sidebet zetten dat hij 13 maart jou lee verslaat.
Ik hoop dat ik bij het volgende toernooi aanwezig kan zijn.Iedereen wordt beter, maar sommige worden sneller beter.Hoeveel spelers kunnen daadwerkelijk goed spelen tegen elke character binnen NL?Veel spelers spelen hun eigen stijl, maar passen niet aan aan hun tegenstanIder.
Als bvb NeoNinja of JTB uit Belgie naar NL zou komen, dan zou vrijwel niemand een kans maken behalve Kyoko, Wogus en mezelf.
Ik ben aan de andere kant wel blij dat sommige spelers ook daadwerkelijk beter willen worden.Maar daarvoor zouden jullie ook regelmatig meetings moeten draaien.Ik weet dat iedereen druk heeft met hun eigen leven inclusief mezelf.Maar ik maak er wel tijd voor..
En nee, online is geen oplossing =)
We zouden een voorbeeld moeten nemen van Italie.Zij zijn echt gemotiveerd om beter te worden..
Ik hoop ook dat je op het toernooi aanwezig kan zijn, ik zou graag eens willen spelen tegen je. Ik maak zeer weinig kans, waarschijnlijk. Maar ik zal zo goed mogelijk spelen.
Die comment over de Belgische spelers deed me eigenlijk nadenken: komt één van die spelers (of andere Belgische topspelers) naar het Delft-toernooi, volgende maand? (Komt er eigenlijk wel iemand van België?)
heej sandilord: (ook wel de 28 jarige gamer genoemd)
jij zegt ook veel over iemand die je totaal niet kent ( dus ik )
en dan vertel je later in je bericht dat azure dat over anderen doet.( jay en sofiane )
Beetje raar, vind je ook niet?
maarja, ik weet je wil graag een berichtje posten. ( ook al komt het overeen met poep)
maar denk eerst na voor je wat typt. ( denken zou wonderen kunnen verrichten )
heej sandilord: (ook wel de 28 jarige gamer genoemd)
jij zegt ook veel over iemand die je totaal niet kent ( dus ik )
en dan vertel je later in je bericht dat azure dat over anderen doet.( jay en sofiane )
Beetje raar, vind je ook niet?
maarja, ik weet je wil graag een berichtje posten. ( ook al komt het overeen met poep)
maar denk eerst na voor je wat typt. ( denken zou wonderen kunnen verrichten )
gast, denk er heel ff over na.
je bent niet de eerste die een main heeft en zichzelf goed genoeg vindt om #1 te claimen.
28 jarige gamer? overbodige opmerking, toch?
poep? .... posten met wat humor kan geen kwaad toch? Was de eerste keer dat ik moest lachen op deze site.
Het grappige hieraan is dat ik observaties heb opgeschreven. Dat betekent dat ik informatie heb gehaald uit de posts. Dit is de informatie die uit jouw posts te halen valt.
En dat noem jij een poeppost........
Dus don't shoot me, I'm the messenger.
Nog iets interessants: je voelt je aangevallen terwijl ik hier de enige ben die je een (soort van) hart onder de riem steekt en zegt dat je vooral moet denken wat je denkt. Ik vraag je er wel bij om je ongelijk toe te geven mocht je iets te hard van stapel zijn gelopen.