Laatst gewijzigd door Ferentar: 16 juni 2016 om 20:51.
Gepost door Mystique
Citaat:
Is dat niet eerder Duitsland met alle Nazi referenties? Lijkt me niet dat Nederland zo moeilijk zal doen
Zou je denken he. Maar het waren oa. de alien anal probing scene met Randy en de abortus minigame die censored waren. En nog een paar andere.
Hier kan je ze zien. Nouja wat er censored is en wat je dan ziet. Het is niet eens extreem erg. Maar het voelde voor mij wel als een onderbreking van de gameplay en plezier. En ook op principle ben ik er enorm tegen.
---------- Dubbelpost samengevoegd ----------
Gepost door Demonitzu
Citaat:
Hmm, anders maar eens kijken of ik Stick Of Truth op m'n PC kan draaien
Steep zag er behoorlijk tof uit, maar ik vraag me wel af hoe hoog de replaywaarde is
Ligt er denk ik aan of je altijd alleen speelt en wat je doelen zijn. Maar het is de grootste wereld die ubisoft ooit gemaakt heeft. Dus ook groter dan de 100km grote The Crew wereld. En je kan ook allemaal challenges maken en doen van andere spelers. Gave action vids maken etc. Best wel wat mogelijkheden als je van zo'n spel houd. Er is nog veel meer maar dan zou je echt wat vids moeten bekijken :p
Edit: mocht je het op PC spelen. Beste advies wat ik je dan kan geven is gebruik een controller. SOT is echt niet gemaakt voor K/M. Het werkt wel. Maar met controller is veeeeel makkelijker.
|