Was weer een goed toernooi, blij dat ik geweest ben.
@Bobstar & Ferrens: jammer dat jullie al weg waren. Als je na de poules (dus in de brackets) verliest ga je door naar de loserbrackets. Dat betekent dat jullie allebei nog een kans hadden om door te gaan. We hebben nog een tijdje gewacht, maar zijn uiteindelijk maar doorgegaan. Bobstar moest tegen mij en Ferrens uit mn hoofd tegen Djenko (die Belgische Bruce-speler).
Benardus, better luck next time. De poule was zeker niet de makkelijkste...
Wel leuk dat jullie er waren en zo enthousiast zijn...flink doortrainen en tot het volgende toernooi.
@Action: Leuk om je in levende lijve te zien en spelen. Veel beter dan die matches online. Wat mij betreft ben jij de meest veelbelovende nieuwe speler. Zou leuk zijn als je eens bij meetings kan zijn, maar je woont niet echt in de buurt dacht ik...goed gespeeld in ieder geval. Tegen Djenko had je eigenlijk moeten winnen, volgens mij ben je veel beter dan hem. Spacen is key.
@Nick: Zoals je tegen mij speelde had je op het toernooi moeten doen. Eenmaal bij Rico thuis leek de score er niet perse naar, maar ik vond dat je wel goed tegenstand bood. Wanneer ga je nu eens wat laten zien op een toernooi man!
@Alucard: Damn je Paul. Je Anna was niet sterk genoeg maar met hem was je gewoon de betere man, hands down. Dat gezegd hebbende is de matchup wel flink in Drags nadeel (df punish anyone?). BR......BR.
@Kyoko: Marduk was weer all over the place en toch weer niet langs de Belgen. Misschien moet je eens meetings gaan draaien.
@Chin: fuck man, je hebt singlehandedly de Belgen weggevaagd. Props. Je bent de grootste NLer in Tekken, no doubt.
@Tremor: je viel me op door afwezigheid in de brackets.
|