He Marin, wie was die stoere jongen die Steve speelt online? Ben zijn naam kwijt, maar er komt 'steve' in voor. Hij zei dat ik cheap speelde met Ganryu (1 gevecht, 3-0, kansloos), maar durfde daarna niet meer tegen Dragunov.
Daarna had hij met jou gepraat en kon jij blijkbaar confirmen dat ik cheap speel online (?), maar dat ik offline wel goed ben.
Vervolgens begon hij hoog vd toren te blazen dat de NL top niets voorstelt en dat zijn Steve beter is dan die van Jay (en ik gebruik nu nette termen).
Ik ga ervanuit dat deze PSN-ridder nooit tegen mensen speelt en hooguit de NL top op video heeft gezien...
Deze gozer heeft echt een grote mond, maar durft dan niet naar meetings/toernooien te komen. Als ie echt ballen heeft en denkt dat ie de beste is, dan moet hij dat bewijzen, zo niet, ja dan blijft hij voor mij gewoon another random bedroom champ.
He Marin, wie was die stoere jongen die Steve speelt online? Ben zijn naam kwijt, maar er komt 'steve' in voor. Hij zei dat ik cheap speelde met Ganryu (1 gevecht, 3-0, kansloos), maar durfde daarna niet meer tegen Dragunov.
Daarna had hij met jou gepraat en kon jij blijkbaar confirmen dat ik cheap speel online (?), maar dat ik offline wel goed ben.
Vervolgens begon hij hoog vd toren te blazen dat de NL top niets voorstelt en dat zijn Steve beter is dan die van Jay (en ik gebruik nu nette termen).
Ik ga ervanuit dat deze PSN-ridder nooit tegen mensen speelt en hooguit de NL top op video heeft gezien...
15 jarige jongen uit zeeland ofzo. Maak je niet druk om die gozer, hij babbelt maar wat. Hij zegt dat hij gelijk op gaat met een engelse steve speler genaamd bullrage (en bullrage is ook gaar). Die gozer beoordeelt alles op combo's etc meer kan hij niet.
Ik heb op frootys account tegen hem gespeeld en hij verloor kansloos van mn feng, steve, jack, (insert character hier). Hij noemde al mn karakters cheap. (tevens zijn excuus als die verliest haha)
Die stevebreak is een online rank noob. Speelt te veel voor de rank! Kwil niet zeggen dat hij noob is, maar na een potje hard verliezen zoekt hij gelijk een andere room op, dat soort shit! En dan denken dat hij ook echt de 50ste (gok) beste tekkenspeler van europa is omdat zijn rank dat zegt. Die figuren heb je te veel online, met als hoogtepunt Spacca Lagonni of zoiets!
Eigenlijk is online alleen leuk tegen NLers en engelse. Tegen sommige Nlers merk ik bijna niets tot niets van de lag!
stevebreak heet die gast inderdaad. Ik speel altijd tegen hem rank off, en hij speelt in vergelijking tot veel mensen online gewoon goed. Maar waar ik me aan erger is dat zijn eigendunk groter is dan de kans dat hij ooit naar een offline meeting/toernooi gaat. Hij stuurde vaak berichtjes naar me at random waarin hij gewoon andere mensen afkraakt.
Breek me alsjeblieft me bek niet open voor die Spacca Terroni NOOB! Hoe de fak is hij zo hoog gekomen?! Hij speelt zo unsafe als een beginnend speler, kent zijn juggles met Lili niet! Ik won drie keer van hem, dan wint hij, gaat hij mijn room uit en noemt hij MIJ een loser! WTF!
Spacca Laggoni lulz, die moet ik onthouden Derek ;-)
Spacca is eigenlijk de Spaanse versie van Frootyfresh online. Als hij niet kan winnen, krijg je een 10-string geserveerd. Het erge aan Spacca is dat hij op Zaibatsu zit te beweren...
a) dat hij nooit 10-strings gebruikt
b) dat hij elke 10-string kan blocken op "black bars" (de slechtste connectie die je kan hebben)
Spacca is gewoon de grootste hoer die je kan tegenkomen. Kicken, dat soort spelers.
Online spelen is alleen mogelijk als je met elkaar enkele regels afspreekt: bv. geen of weinig low sweeps gebruiken, niet of weinig throwen... wat dat betreft is Sandilord trouwens één van de leukste mensen om tegen te spelen. Als je tegen hem verliest is het je eigen schuld, en niet omdat hij cheap speelt. Sandilord is gewoonweg mega-consistent met zijn karakters...
Ik vind het wel leuk om tegen Sandilord te spelen, maar de combinatie lag, zijn EXTREEM aanvallende speelstijl en de char Dragunov (nog nooit tegen je Ganryu gespeeld) maakt het tot een combinatie waartegen ik nog nooit heb gewonnen. Ik wil niet telkens Tekkenzoners sparen, maar soms vond ik dat hij erg cheap speelde online, waarmee ik bedoel dat hij gebruik maakt van de lag IMAO. Waar ik me aan erger is zijn afwisselende gebruik van b+2,1,3 en b+2,1,3~1+2. Door die fakking lag zie wel Drags linkervoet de grond raken waardoor je weet dat hij zijn ~1+2 transitie gaat maken, maar voor die tijd is het al te laat. En als je tegen de muur aangedrukt bent komt ie weer met ff1+2.
Ik vind het wel leuk om tegen Sandilord te spelen, maar de combinatie lag, zijn EXTREEM aanvallende speelstijl en de char Dragunov (nog nooit tegen je Ganryu gespeeld) maakt het tot een combinatie waartegen ik nog nooit heb gewonnen. Ik wil niet telkens Tekkenzoners sparen, maar soms vond ik dat hij erg cheap speelde online, waarmee ik bedoel dat hij gebruik maakt van de lag IMAO. Waar ik me aan erger is zijn afwisselende gebruik van b+2,1,3 en b+2,1,3~1+2. Door die fakking lag zie wel Drags linkervoet de grond raken waardoor je weet dat hij zijn ~1+2 transitie gaat maken, maar voor die tijd is het al te laat. En als je tegen de muur aangedrukt bent komt ie weer met ff1+2.
Sorry? Ik gebruik NOOIT worpen online, tenzij mijn tegenstander dat ook doet. Ik gebruik wel af en toe takedown en uf3+4, maar dat zijn 'toegestane worpen'. B213 maak ik in principe nooit af tenzij ik mijn tegenstander backturned heb. Soms door de lag is hij dan alweer omgedraaid en maak ik wel de string af omdat ik BT verwacht. b21 gebruik ik wel omdat het gewoon een goede string is.
Ik denk echt dat je iemand anders in je hoofd hebt, want dat is gewoonweg niet hoe ik speel. Tegen jou speel ik idd wel aanvallend, omdat jij mij daar alle gelegenheid toe geeft. Let maar eens op als ik tegen een Dirk of Actionpaxion speel, dan verandert mijn speelstijl juist naar verdedigend. Zodra ik de offense kan kiezen ga ik er natuurlijk hard voor anders win je niet.
Zoals ik al online tegen je zei: Baek is een offensive character, met ch hunten kom je er gewoonweg niet.
Mja Marin, wat je beschrijft komt niet overeen met Sandilords speelstijl. Ik denk inderdaad ook dat je hem met iemand anders verwisselt.
Heeft ooit iemand al gehoord van xxmishimamasterxx of xmishimamasterx? Geen idee van waar hij komt, hij heeft een heel lage ranking,... MAAR hij speelt erg solide mishima's en zijn Paul deed me denken aan die van Malekith.
Spacca Laggoni lulz, die moet ik onthouden Derek ;-)
Spacca is eigenlijk de Spaanse versie van Frootyfresh online. Als hij niet kan winnen, krijg je een 10-string geserveerd. Het erge aan Spacca is dat hij op Zaibatsu zit te beweren...
a) dat hij nooit 10-strings gebruikt
b) dat hij elke 10-string kan blocken op "black bars" (de slechtste connectie die je kan hebben)
Spacca is gewoon de grootste hoer die je kan tegenkomen. Kicken, dat soort spelers.
Sorry voor het misverstand zou ik dan maar zeggen. Stefan, moet echt weer een match tegen je spelen.
Gepost door Sandilord
Citaat:
Zoals ik al online tegen je zei: Baek is een offensive character, met ch hunten kom je er gewoonweg niet.
Mijn speelstijl is voor 80% gebaseerd op whiff punishen. Daar ben ik heel ver mee gekomen, maar als ik tegen zulk soort offensieve spelers speel als jij, lennox en actionpaxion (kom ik doorgaans nauwelijks tegen) merk ik maar vaak genoeg op dat ik daar niet ver mee kom. Er is gewoon geen manier om daar door heen te komen. Tips hard nodig, anders kan ik mijn koffers al meteen inpakken.
Sorry voor het misverstand zou ik dan maar zeggen. Stefan, moet echt weer een match tegen je spelen.
Mijn speelstijl is voor 80% gebaseerd op whiff punishen. Daar ben ik heel ver mee gekomen, maar als ik tegen zulk soort offensieve spelers speel als jij, lennox en actionpaxion (kom ik doorgaans nauwelijks tegen) merk ik maar vaak genoeg op dat ik daar niet ver mee kom. Er is gewoon geen manier om daar door heen te komen. Tips hard nodig, anders kan ik mijn koffers al meteen inpakken.
Volgens Lennox is het leuk spelen tegen Stefan met TDR. Heb zelf alleen nog maar offline tegen hem gespeeld. En we hebben vaak slechte matches, geen idee hoe dat komt. Het komt vaak voor dat 1 van beide kanten gewoon brak speelt, slecht afstraft of gewoon inspiratieloos is..
80% gebaseerd op whiff-punish. Lennox speelt geen offensieve Ling, is druk met veel spacing. Heb zelf niet veel goede matches gespeeld tegen hem de laatste tijd.
Heb niet echt tips om tegen offensieve spelers te spelen, ik gebruikte veel reversals als een gimmick. Uiteindelijk heb ik moeten inzien dat dit toch weinig effect heeft als men dit doorheeft.
Misschien dat Sandilord of Lennox tips voor je hebben.
Wat Foes daar zegt, klopt helemaal. Mijn speelstijl is niet offensief, en ik ben inderdaad de helft van de tijd bezig met spacing. Actionpaxion speelt een veel agressievere, pitbull-ling.
Natuurlijk gebruik ik hier en daar setups waar je niet doorheen komt, maar dat heeft met karakterkennis te maken. Als je eenmaal begrijpt wat Ling kan en vooral, wat ze niet kan, wordt het een stuk eenvoudiger om tegen haar te spelen.
Ik vond trouwens dat je me aardig onder druk hebt gezet op het tournooi met Baek. Daar was je zeker niet 80% bezig met whiff punishen, integendeel.
Volgende keer als we tegen elkaar spelen, zal ik je vertellen waar en wanneer je me kan interrupten of punishen. Het is wel zo dat noch ik, noch Sandilord veel gebruik maken van moves die je zwaar kan punishen... 80% whiff punishing heeft dus weinig zin tegen ons.
Niet getreurd maat, op Zaibatsu heeft iemand heel positief over jou gesproken. Namelijk earwicker, en die heeft normaal gezien weinig positiefs over mensen te zeggen. Well done!
Wat Foes daar zegt, klopt helemaal.
Niet getreurd maat, op Zaibatsu heeft iemand heel positief over jou gesproken. Namelijk earwicker, en die heeft normaal gezien weinig positiefs over mensen te zeggen. Well done!
Niet om het ene of het andere, maar luisteren naar anderen schiet ook soms niet veel op.....Wie dit zeg of dat zeg.....betekent geen moer...no offence aan jou danny.....maar zoals het in leven gaat moet je je eigen pad zoeken en onderzoeken....zo is tekken ook.....kijk naar de forums en zoek de info's die je nodig heb....natuurlijk is de hulp van een sandilord of danny altijd ook handig.....practice mode is ook je vriend!! laat de comp bepaalde moves uitvoer en block deze om te zien hoe negatief het is....
Maar je hoeft ook niet naar mij te luister wat kan je toch schelen wat ik te zeggen heb...ik ben toch slecht in tekken!!
Laatst gewijzigd door Sandilord: 9 november 2008 om 14:42.
Gepost door tremorman
Citaat:
Maar je hoeft ook niet naar mij te luister wat kan je toch schelen wat ik te zeggen heb...ik ben toch slecht in tekken!!
Slachtofferrol is een makkelijke rol...
Over hoe je Baek het best kunt spelen kan ik niet zoveel zinnigs zeggen. Zoals ik elke keer roep, Hamid is Baekman (niet te verwarren met Batman) maar die komt hier nooit. Wat ik wel weet is dat ik in Baek 1 vd moeilijkste tegenstanders heb als ze offensief spelen en veel FLA cancels doen. Volgens mij is het d433 die je ook weer kunt cancelen in FLA. Die move alleen al word ik buitengewoon agressief van. Veel offense, veel cancels en druk zetten. Daar heb ik iig moeite mee.
Persoonlijk heb ik altijd veel gehad aan de tips die ik van andere spelers heb gekregen: twan, ricardo, chin, stefan... Hun tips hebben mijn visie op het spel en mijn eigen speelstijl altijd positief beïnvloed.
Laatst gewijzigd door Marin: 9 november 2008 om 20:25.
Gepost door Dannie
Citaat:
Vind ik erg leuk om te horen. Vind ik zeker positieve feedback! lol, zowel jij als hij noemde mij malin in die posts
Gepost door Sandilord
Citaat:
Zoals ik elke keer roep, Hamid is Baekman (niet te verwarren met Batman) maar die komt hier nooit.
Ik vind hem echt een briljante Baekspeler. Ik heb hem (en Sora uit Italie en Miya uit Zuidkorea) bestudeerd een tijdje geleden en eigenlijk de gaten in mijn attack/defence opgevuld met hoe hun in bepaalde situaties reageerden. Ik zou zeer graag Hamid eens willen ontmoeten en tegen hem mirrors willen spelen met Baek.
Hamid zijn game is volledig gebaseerd op aanvallen, aanvallen, aanvallen en had ik je al verteld dat hij alleen maar aanvalt?
Ik zou zelf niet weten hoe je verdedigend moet spelen met chars als Baek/Hwoarang. Tot nu toe ben ik alleen maar aanvallende spelers tegen gekomen, een canceltje hier en daar, een random hop-kick (in mijn geval altijd op 't goede moment) en daar gaan we weer met de eindeloze mix-ups!!
Met dit soort strategiën komt het vaak neer op crush-momenten en de dan wel niet verwachte side-step.
Chin kan dat verdacht goed met Paul. Hij weet welke kant hij moet side-steppen bij een bepaalde match-up en gebruikt deze kennis in zijn voordeel. En dan komt hij met een side-step d/f+2 of DF.
Je zou op Zaibatsu kunnen kijken naar set-ups en mix-ups voor Baek en deze toepassen in je game. Succes