Gepost door Sandilord
Citaat:
Dirk, ik ben het helemaal met je eens wat betreft sociale contacten bij meetings. Er is intussen een leuke club met relaxte gasten, maar laat me eens voorbeeld geven: we doen een meeting. Dan doen we altijd wel leuke dingen, zoals naar downtown Antwerpen gaan. Een groot deel vd gesprekken gaan dan over Tekken. Aan de ene kant misschien niet gek met een verzameling Tekkenspelers, aan de andere kant bestaan er meer onderwerpen.
Dat er soms over niets anders gepraat wordt dan tekken, heeft volgens mij te maken met het feit dat weinig ons bindt buiten het spelletje. Ik heb eerlijk gezegd niet veel gemeen met sommige van die relaxte gasten zoals jij ze passend noemt, maar vind het niettemin een sociale verrijking om ze te kennen. Ik zou ook jou nooit ontmoet hebben zonder tekken. Verder ben ik dankbaar dat ik tegen hen kan spelen, al is het maar om te beseffen dat ik nog veel moet leren ;-)
Met Foestert en Ninki zijn hechte vriendschappen onstaan, en we praten over veel meer dan tekken alleen. We gaan samen op café en zien elkaar zonder dat er tekken gespeeld wordt. Het is wat je er zelf van maakt.
|