Laatst gewijzigd door Bobstar: 1 februari 2009 om 21:26.
Crisis,
Ferrens(Law), Benardus(Feng) en ik(Kazuya) dachten dat we redelijk goed konden tekkenen. maar voor Benardus zijn 1e toernooi kon hij niet voorbij de poulefase komen. Wat waarschijnlijk ook de zwaarste poule was(poule van Malekith) en Benardus was de slechtste van ons 3.
(Het was leuk om te zien dat iedereen voor Benardus was toen hij tegen de laatste belg moest die bruce speelde en deze wedstrijd won Benardus ook zijn eerste winst binnen zijn poule)
Ferrens en ik moesten ploeteren om de poulefase te overleven allebei 4e geworden. En daarna allebei geslacht in de achtstefinale tegen 2 belgen die extreem goed speelde. Ferrens werd gewoon 3-0, 3-0, 3-0 verslagen.
Ik moest daarna tegen Jin the Best is speelde met kazuya en verloor 3-1, 3-1 en daarna werd ik Jin en om me te vernederen werd JTB ook jin omdat hij mijn zwakke plek al had gezien (Ik heb 0 ervaring met spacen). Die laatste verloor ik ook 3-1.
Alle 3 onze stijl is pitbullen en weinig afwachten. Maar het is pijnlijk duidelijk geworden dat in tekken defensie > offensie.
Helemaal toen ik iedereen hoorde over "spacen".
Ik kwam er snel genoeg achter wat dat was. Waarbij ik aanval de andere backdashed als een gek en/of sidestepped en daarna mijn whiff afstraft. Ik kreeg ook een live-demonstratie hoe goed craig marduk kan spacen gespeeld door ricardo toen hij in zijn poule speelde tegen Ferrens en hem genadeloos afslachtte.
Nadat we er alle 3 er uit lagen besloten we een patatje te tanken bij megasnack oid. (ricardo had nog de routebeschrijving aan ons gegeven) Daarna was het redelijk laat en Ferrens had eigenlijk nog een afspraak staan voor die avond en aangezien we er alle 3 uitlagen besloten we naar huis te gaan.
Het was een leerzaam toernooi en jullie kunnen ons terug verwachten te zien op andere toernooien maar voorlopig hebben we flink wat training voor de boeg.
Bobstar
PS: Ricardo zijn tekken naam = kyoko-manjii?
|