Ehm niet echt nieuws (sowieso niet nieuw ook :') maar ik ondekte het vandaag pas), maar blijkbaar zijn de profiles van Elysium, Pyrrha Omega, en Alpha Patroklos niet beschikbaar. (Sophitia's location is nu ook unknown lolol)
I bet Hoshino really hated the "story"
Tja het is nasty maar niks nieuws imho. Bijna alle JP f2p games die ik speel werken zo. Er zal misschien ook nog wel het een en ander komen wat je 100% garantie voor een item/armor/wapen/character hebt maar die worden waarschijnlijk nog duurder :p
Had Raphael vrij snel (gelijk ook effe siegfried & sophitia gehaald) en moet zeggen... Omg die speelt echt heerlijk. Gewoon alle gear van mitsurugi over gezet en speelt heerlijk snel. Alles word er misschien wel een beetje te makkelijk door. Maarja ik geniet van het spelen .
Nyuuu really D:, er is bij mij iedere keer wel weer een opponent die me op hard verslaat :l.
Voor very hard heb ik te weinig hp en attack power en easy is weer way to easy en daar unlock je volgens mij met een kans van 1% ._.''
Hm ondertussen toch geunlocked met very hard en continue ticket.
Anyway voor de mensen die lost swords spelen er is al een tijdje een drop list, https://docs.google.com/spreadsheet/...rive_web#gid=4
Wel even ingelogd zijn met je google account :3, heb op deze manier me A-rank weapons gevonden <3