OMG I MISSED THIS : D
Ik vond t toernooi suuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuuperleuk! Hoe heb ik t srsly ruim een jaar zonder kunnen doen ;(
Echt heeeeel leuk om mensen weer te zien, iedereen is zoooo erg veranderd!
Ik ga ff uitgebreid verslag van iedereen doen, is verdiend ;D
Als eerste,
@Ricardo, wat zag je er goed uit! Te lang niet gesproken, maar was zo blij je weer te zien! Thnx so much voor je nummer, ik zal er gebruik van maken haha (:
Nee anyways, behalve dat ik t leuk vond je weer te zien, echt enorm goed geregeld alles, echt klasse, hoop snel weer van zo'n geweldige service te kunnen genieten (:
En alsnog proficiat met 3e plaats, was t minste dat je wel verdiende (:
@Stefan
Heel leuk je weer te hebben gesproken! In elke tijd dat er tussen een toernooi zit, lijk je weer in een totaal nieuwe fase te zijn van je leven, maar vond het echt heel gezellig! En ik stuur je nog wel n bericht aan het eind van de maand! Hopelijk tot t volgende toernooi!
De Casuals waren erg leuk, dank je, ik heb inmiddels wel geleerd dat ik me echt kan K.O.-whiffen, dus daar zal verbetering in moeten gaan komen... Alsnog ggs(:
@Shizumasa
HA : D, leuk je ontmoet te hebben! Hoop zeker dat je naar n volgend toernooi gaat komen, was erg leuk (:
En ik zal idd ff kijken voor BlazBlue, mocht ik weer geld hebben enzo,,, hmmzz
Maar was erg gezellig ;D
@V-Four
ONDANKS DAT JE ME KEIHARD HEBT LATEN VALLEN TIJDENS DE TERUGREIS!$&(*#!#*( met je service naar A'dam gebracht te worden....
Toch heel leuk je weer gezien te hebben ;D, en je haar staat je goed ^^
En feli met je 7e plek, u deserved it,,,,
En leer Dissidia LOL (JK D; )
@Marijn
WAAAAAAAH! Wat zag jij er ook al goed uit! Wowww, hard works pays off! Je was bijna niet te herkennen! Maar erg goed gespeeld en vond het weer ouderwets erg gezellig om samen n turkse pizza te halen met gifgroen drankje dat altijd lekkerder blijkt te zijn dan t lijkt (:, hoop je echt op volgend toernooi weer te zien!
@Angelo
AAaaah congratz man! Erg goed gedaan, jammer dat ik je echt nauwelijks geproken heb ;(, maar je had ook veeeeel belangrijkere dingen aan je hoofd of course ^^, hoop je volgende x meer te spreken en je bent echt 1vd weinige die mn sweater herkende! YEAH : D nice, tot snel ^^
@Nick
Nwaah, had je veeeeeeeeeeel minder gesproken dan verwacht, helaaas ;(, anders snel weer weekendje doen ofzo, MAAR OMG IK VOND JE KADOOTJES ZOOOOO LEUK!! Echt zo nice ;D, grazi mille<3, en ja, liever dat dan veel MC flurry's lol! Al hoop ik dat snel weer te kunnen gaan eten met je ^^
Ook aan jou props voor organisatie (:, jammer dat er alsnog veel mensen niet kwamen....
@The Trung
Nice je weer gezien te hebben (:! Was chill ff tegen je beetje in te spelen, en nee, ik heb neit zoveel gethrowed, maar ik zal t zeker in gedachten houden xD, heb je verder niet heeeeeel erg gesproken, maar komt hopelijk volgende x wel (:
@Jielong
SNIITSSSSSSS, ik ben gwn je koptelefoon vergeten! FREAK, ik wilde m zo graag xD
Maar was heeeeeeeeel leuk je weer te zien en je haar is awesome ;D, sorry dat ik miss n beeeeeeetje hyper was LOL, maar ja,,, eeeh, ik was eig zo moe ;(
En ik ben blij dat je van Turks eten houdt ;D, welkom in mijn wereld ;D
En ja, ik moet nog ff kijken wat filmpjes betreft,, ze zijn niet allemaal zeer stabiel, dus miss zijn de jouwe soms wat handiger xD
@Jimmy
OMG, ik heb nog steeds silent lol om gister, ik vond t zooooooooooooooooooooooooooooooo leuk en grappig xD
Hoop dat ik je niet nog moeier heb gemaakt dan je al was, want eig was t best zielig, maar ik vond t echt heeeeeeel leuk je weer te zien en ik miste je echt man xD, echt awesome, onze filmpjes zijn heeeeel leuk btw, ik zal ze nog wel uploaden xD
Hoop dat je nog veilig thuis bent gekomen en ENORM bedankt dat jullie me nog naar de trein brachten, echt heel erg lief en gezellig (:
Hopelijk tot snel (:
Zo, dat was wel weer ff genoeg
Ik heb dus beeldmateriaal, maar moet ff kijken welke ik upload en welke dat ook alweer zijn ;/
But we try our best!
Maar echt bedankt voor t enorm gezellige toernooi guys, hopelijk snel weer 1! Begin januari klinkt nog zo ver weg ;(
Ik zal oefenen ^^
|