Niet wetende dat de beste berenspeler van Europa ook nog een echte beer als huisdier heeft, loop jij vol zelfvertrouwen de battlekamer in, je lacht je dood om het feit dat Tekken nu zelfs zo echt begint te lijken omdat er nu een beer van 2 meter voor je neus staat en bedenkt dat je beter die ene whisky van gister toch maar beter niet kon drinken. Maar vol overmoed begin je aan het gevecht, totdat uiteindelijk blijkt dat die beer toch nog wat pijnlijkere combo's heeft dan je in gedachten had en niet braaf stopt bij K.O. ^^
je rent en dan struikel je en je oog komt in een spijker maar dat overleef je dan ben je blij springt in de lucht en valt op een stink schoen en je wordt vergast
om de spanning op te voeren zal ik eerst 10 rondjes om de eigen as draaien. In plaats van pijltjes gebruiken we hooivorken. Van een heilige afstand van 5 meter.. om de 2 minuten 1 hooivork gooien.
Eens zien hoelang dat gaat duren voordat er genoeg gaten in het lichaam zitten om te bezwijken.
(ow crap!! Nu mag iemand anders verzinnen hoe ik aan m'n einde ga komen..)
Michael speelt tekken, maar wordt 60 keer achter elkaar ingemaakt door Lee, dan wordt hij helemaal gek, en bijt in het controllerdraadje, waarbij een schok vrijkomt. Waardoor Michael dood gaat.
je moet nablijven op school en pleegt zelfmoord
en dat mislukt dus help ik je en gooi je van de eifeltoren af...
hoe kom ik in parijs eigenlijk??
ik gooi je in een vliegtuig, vlieg naar parijs en spring met een parachute uit het vliegtuig
het vliegtuig stort met jou erin neer, jij bent dood en je bent in parijs