Ik heb BlazBlue: Continuum Shift gepre-orderd! Kan niet wachten om met Ragna, Rachel, Noel, Mu-12 en Makoto te spelen. Heb vorige Blazblue niet gekocht, mja, wil het wel graag spelen ^^
laastste gekocht? zou in de maand aug zijn ... kweet de titel niet eens uit mijn hoofd .. rotspel voor een paar tientjes gekocht en tegoedbon aan vriendin gegeven zij was er ten minste blij mee nu ben ik een beetje aan het narutoén maar dat is de free game gewonnen denk niet dat ik die als gekochte game mag beoordelen ^^ (btw storyline is schraal de battles zijn wel uber scenery modes YATAAAH
Need for speed: hot pursuit en iets daarvoor dragonball raging blast 2(en het hoord ineens dragonball te zijn en geen dragonball z heb ik gemerkt op het hoesje) mijn volgende aankoop zal dan little big planet 2 worden...PFF wat een investeringen hihi
Eternal Sonata, geweldig RPG weer die me licht doet denken aan FF12, niet overal verkrijgbaat, maar ik heb m!!!!! Alleen jmmr dat de filmpjes zo lang duren >>
Dynasty Warriors 7 whaaaaaaaaaaaaa!!!
Gosh, eersr had ik er niet zo'n zin in, want Eternal Sonata owned te dik en 2 spellen tegelijk is teveel voor mij, maar OMG! Ik kan niet wachten, stomme update >>