Laatst gewijzigd door Sandilord: 11 december 2008 om 11:07.
Dirk, ik ben het helemaal met je eens wat betreft sociale contacten bij meetings. Er is intussen een leuke club met relaxte gasten, maar laat me eens voorbeeld geven: we doen een meeting. Dan doen we altijd wel leuke dingen, zoals naar downtown Antwerpen gaan. Een groot deel vd gesprekken gaan dan over Tekken. Aan de ene kant misschien niet gek met een verzameling Tekkenspelers, aan de andere kant bestaan er meer onderwerpen.
Punt wat ik denk ik wil maken is dat het niet moeilijk is om jezelf te vervreemden van de sociale wereld om je heen. Als je je maar genoeg in 1 bepaalde richting ontwikkelt, zul je vanzelf wat meer oogkleppen krijgen voor andere dingen om je heen.
Overigens probeer ik niemand aan te vallen met dit soort uitspraken, het is meer een persoonlijke overweging waarbij Tekken op een 'gezonde' plek staat in de levensbehoeften.
@Dirk again: LOL over dat vaderschap. Ik denk dat je gelijk hebt. Ik heb ook allang bedacht dat ik mijn kinderen de eerste jaren zoveel mogelijk bij games wil weghouden. Ze zullen er hoe dan ook vanzelf mee geconfronteerd worden. Laat ze eerst maar met Lego spelen enzo.
Marin: ik werk fulltime, woon samen (en ga volgend jaar trouwen), sport 2 avonden in de week (de 3e trek ik niet meer sinds de verhuizing) en heb bijna elk weekend afspraken met alles en iedereen. Familie en vrienden ed. Ik probeer regelmatig 's avonds laat nog ff de tijd te nemen om te Tekkenen, half uurtje/uurtje voor het slapen. Da's ontspanning voor mij. Dus nee, ik denk niet dat ik teveel game.
Edit: ik zag ineens het topic weer, Tekkentoernooi...misschien maar weer ontopic gaan?
|