Thanx voor de props iedereen ^__^
@Acid Rain: Ik heb geen matches van je gezien, maar ik hoop dat je een beetje naar je zin hebt gehad.Volgende keer mag jij voor the asians opnemen xD
@ownilink: Ik heb gehoord dat je beter speelde dan het vorig toernooi, keep it up!!
@Kyoko: Ik hou van Asuka, zij mag niet dood.Wat hoor ik??T6 Asuka is nog beter??
Nice games, een goede voorbereiding op Berlijn!!
@Sandilord: Ik zag dat je Haroon erg lastig had gemaakt.Met T6 Dragunov zal je minder moeite hebben.Respect dat je met Dragunov blijft spelen ^__^
@Demonitzu: Mirror matches gaan we spelen!!Asuka mirrors zijn zeldzaam voor mij (mss wil kyoko wel nog een keer tegen haar)
@Flora: Nice gespeeld, zelfs bijna een game van me gepakt =) tot volgende keer ^^
@Nindo: Wie zie ik hier
Oh no!!A new challenger has arrived!!
Thanx voor de props!!Jij ook gongratz met je SF4 overwinning!!
@Hamid: Mij bijna naar de loser brackets sturen he, zomaar laat je mij zweten xD Goed gespeeld en feli met je 3e plaats!!^__^
@Sofiane: Ik heb eerlijk geen matches van je gezien =/ anyway, we gaan weer meeten voor Berlijn.Ik zie je snel
@Marin: Nice games!!Blijf zo trainen =) till next time
@Alucard: Ik zie je snel bij Jay om daar op te fokken ^__^
@Wogus: Erg gespeeld!!Je throw break was gewoon te ziek.Binnenkort krijg je je stick binnen en dan gaan we goed voorbereiden op Berlijn.
Thanx aan iedereen die is gekomen =)