Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 7 juni 2010 om 01:11.
Gepost door RcR10
Citaat:
In het geval van Azure Aurora hierboven denk ik dat je me hebt verward met iemand anders. No biggie kan gebeuren.
Ik denk het ook, want het klinkt totaal niet logisch als ik het zo teruglees. Sorry daarvoor.
@Stefan
Die set-up zou perfect zijn voor toernooien. Dan maakt het niet uit als mensen niet komen opdagen of afzeggen. Het is nog steeds niet de bedoeling dat mensen niet komen opdagen dan, maar dat kan voorkomen.
De NL-community is niet echt toegewijd als ik het zo zie. De meeste zijn casual spelers, denk ik. De community wordt pas hechter als je geen onderlinge irritaties hebt, en elkaar support zo nodig.
Je hebt zeker de juiste instelling.
@Kevstar
Ik ben er ook klaar mee. (Discussie en Tekken)
Eerst werd ik uitgemaakt voor iemand die geen skills heeft, vervolgens voor iemand die alleen opschept. Dan wordt je 3e op een 2VS2 toernooi en dan wordt je alsnog de grond ingetrapt. Daarom ben ik er klaar mee. Het is mij gewoon teveel gezeik voor een game die ik gewoon leuk vind om te spelen.
Na al die onzin ben ik niet echt gemotiveerd meer om beter te worden. Hopelijk snap je dat wel.
Heel kut voor de mensen die iets hebben opgegeven voor een leuk dagje gamen, but shit happens. Ik hoop dat het de volgende keer niet gebeurt.
Desolation -> AzuRe AuRoRa
|