Tja, ik hoop dat ik de eerste ronde overleef en dan naar de 2de ronde verder kan. Dit is me eerste Tekken tournooi, dus ik weet niet hoe goed ik qua skillzz ben
In totaal heb ik 5 tot 7 mensen benaderd om Tekken casuals te spelen, maar slechts 1 persoon iz heeft daarop een positieve reactie gestuurd.. en iz daadwerkelijk langsgekomen.
De rest komt allemaal met smoesjes en 9 op 10 de afstand. Op 16-jarige leeftijd woonde mijn trainingsmaatje in Haarlem (1,5 uur met de trein).
Ben nog in afwachting op een reactie van TekkenSenseo..
@Andy, zo mag ik 't horen!!
Sorry, heb het niet meer gecheckt, maar als er een TekkenZone toernooi komt kom ik ook, en begin ik nu nog te trainen.
Wil je nog een keer een casual, over een weekje of 4 denk ik wel dat ik weer genoeg getraint heb.
''In you is the beauty of the world, of which death made me an artist.''
Dus voor die gasten die hier een beetje bijdehand lopen doen en zeggen dat ze Tekken spelen, ik geloof er helemaal niks van!! Wil je je tegendeel bewijzen, dan zorg je er maar gewoon voor dat je naar 't toernooi komt. Praten we daar wel verder. Neem aan dat 't bij WZZRD word gehouden? Leuke accomodatie, beetje klein.. maar iz geen probleem voor mij.
Dus, omdat mensen er niet goed in zijn, en bang zijn om afgemaakt te worden, spelen ze meteen geen Tekken?
Een beetje vreemd.
Ken iemand die wellicht gaat komen, maar ze wil eerst zeker weten dat ze die dag kan. Ze houdt er niet van om eerst dingen gaan te beloven en dan op het laatste moment ineens op haar woord terug te komen.
Ken iemand die wellicht gaat komen, maar ze wil eerst zeker weten dat ze die dag kan. Ze houdt er niet van om eerst dingen gaan te beloven en dan op het laatste moment ineens op haar woord terug te komen.
Ze