Hij is helemaal dicht getaped, dus check dat morgen wel bij de opbouw ^^"
Ik weet alleen in grote lijnen wat erin zit, maar zo'n grote doos had ik niet verwacht.
Ben net terug in Maastricht en vond het echt een leuk en leerzaam toernooi. Ben dan niet door de poules gekomen maar hoef me niet klote te voelen want heb van 2 goede spelers verloren namelijk; SephiBlack en Sofiane. Toch de match wat mij het meeste is bijgebleven is die tussen Jinpachi en Ryan Hart, kaz vs kaz.
Congrats @ Malekith Je hebt t toch weer waargemaakt.
En verder wil ik iedereen bedanken die dit toernooi mogelijk heeft gemaakt.
Ik had 3-2 verloren van Desariel en 3-1 van Jinpachi, Jinpachi is een zieke speler, ik voelde dat ik ze beide aan kon, jammer dat ik niet snel genoeg aan de PS3 kon adapten, had moeite met spacen.
Ik had 3-2 verloren van Desariel en 3-1 van Jinpachi, Jinpachi is een zieke speler, ik voelde dat ik ze beide aan kon, jammer dat ik niet snel genoeg aan de PS3 kon adapten, had moeite met spacen.
Bro, je moet meer op ps3 en offline spelen, dan komt het goed.
Wacht ik pm je wel ff op zaibatsu.
Haha ja man, ik ga binnekort een PS2/3 pad kopen met converters, dan zijn we er gelijk klaar mee haha, moet ook nog mijn stick modden dat hij PS3 ook kan aansluiten, dus komt wel goed.
Ik heb nog een paar ps3 pads over en ook nog een Street Fighter Pad (sega-achtig). Maar ik weet niet of je een nieuwe pad wilt hebben en het zijn ook geen shocks. Mja als je eentje nodig hebt kun je m voor een bodemprijs hebben