Dacht ik al! wat moet zeker gescharpt worden P.S die sig van jouw vindt ik leuk Die vn tekken he
IK ehb al een idee: Lili & Dragonuv Links. een achtergrond wat iets met Tekken DR te maken heeft de Logo. en dan die namen (de jouwe en mijne) in tekken lettertype als dat kan? en dan als het akn ook nog in het klein de voorkant van de japanse box van tekken dr is dit al ietsjes vermindered? of nog steeds te veel?
Ik vind m wel cool, je hebt goeie ideeën voor sigs, misschien moet je zelf eens wat maken
Oja btw, er was geen Tekken lettertype te vinden, dus heb ik de letters van namco logo gebruikt xD
Hmm, nee, dat is niet mooi, je ziet alleen maar een hoofd.
We gaan de afbeelding krimpen.
5. Ga naar Image > Stretch/scale en voer de bovenste 2 in met 50 en 50 (of kleiner/groter als je het groter of kleiner uitgeknipt wilt hebben).
Laat de onderste 2 op 100 en 100 staan.
Best gaaf he? Je kunt nog je eigen naam toevoegen met het "A"tje in de werkbalk.
Bron: Grafische-tutorials
Made By: TFPhoenix
Dit is voor de beginners onder ons, maar wel effectief
Ohja, als je wél photoshop hebt moet je maar op die site kijken, er staan wel wat leuke dingen op, en als het een beetje lukt moet je met Google zoeken op: "Full Sig Tutorial" en je krijgt genoeg manieren om er zelf eentje te maken! Succes!
Dit is de mijne hoe ziet ie eruit voor een beginner?
Ik begin nu ook mee sigs te maken alleen voor mij hoef alleen maar een characther te vragen anders lukt het niet zo goed ok? ik zie het wel