Mooi om te horen! Naar aanleiding van de chat in de World Arena gister met Fllynx zo'n evenementenlisting eerder geintroduceerd. Het wordt nog de bedoeling dat iedereen de mogelijkheid heeft een online/offline event eraan toe te voegen
Rumoured Nederlandse/Vlaamse releasedatum Xbox One is herfst 2014, hoor ik net. Maakt voor o.a. Tekken niet uit, maar da's bizar lang wachten terwijl Duitsland 'm een paar kilometer verderop al heeft (er vanuit gaand dat de meeste mensen importeren teveel moeite vinden) Iemand die er interesse in heeft of om enkel deze reden voor een PS4 kiest?
Iemand die er interesse in heeft of om enkel deze reden voor een PS4 kiest?
Ik heb er serieus over nagedacht maar ik blijf denk ik toch bij mijn Nixbox. Sowieso blijft het wachten op een game of 3 drie ik echt wil spelen voordat ik upgrade.
P.S waarom ben ik genomineerd voor "tekken kenner"? Ik ken net aan mijn eigen characters >.<
De reden dat die Award destijds ingevoerd was, was om mensen meer aan te zetten om behulpzame posts te maken over algemene Tekken kennis of diepere Tekken kennis zoals over specifieke characters. Maar je kan het wel breed interpreteren