Jezus, alweer iemand verslaafd?
Ik heb het ook gespeeld, er is geen reet aan.
*nou ja,...misshcien moet je het ook vaak spelen om het leuk te vinden*
Het kost tijd en geld,..en....tsja.
Ik vind het gewoon onzin dat je moet betalen voor een online spel, maar goed.
Maarre no worries, na een tijdje komt ie wel weer terug. (alsie beseft dat het ten koste van school gaat enzo )
Joah, in juggles erg leuk en als pressure middel handig. Volgens mij kun je dat wel safe blijven spammen. Maar veel meer dan dat iz 't ook niet vind ik.
Joah, in juggles erg leuk en als pressure middel handig. Volgens mij kun je dat wel safe blijven spammen. Maar veel meer dan dat iz 't ook niet vind ik.
En nog saai ook =/
Lei is wel okee. Vind 'm best wel boeiend, maar al die Snake, Dragon, Panther, etc dingen zijn eigenlijk wel een must en lastig
Lei is lastig ja, ik heb verder nina nog geprobeerd maar die heeft ok ni al te gemakkelijke juggles om op 3 dage onder de knie te krijgen, dus ga ik met kazuya daar hheb ik vroeger nog veel mee getraint, dus dat komt wel in orde
Een standaard Nina combo: [launcher], d+4, 1, d+4, 1, u/f+1
En dan wat variaties gebruiken door aanvallen toe te voegen in de combo enzo
Nick, wat las ik nou voor dramatische topic op GV?
Maarre, je hebt groot gelijk, GV heeft niet veel meer te bieden.
En alle mensen die er ooit waren en waar ik al mijn vragen over games aa kon stellen zijn al weg.
IK kom er ook (haast) nooit hoor.
Ik heb geen idee waar die Remijnse mee bezig is, maar hij snapt toch cker zelf wel, dat betalen om lid te worden van een forum een beetje ver gaat?
Maarja..
Gelukkig is TZ er nog.
ow shit, bijna half 10..
Moet naar school.
Ik heb morgen een presentatie over Alfred Jodokus Kwak.
spetter spitter spater....
<edit> Mijn eerste taak hier als mod zou zijn: STRIJDEN VOOR MEER SMILY'S IN BERICHTEN!!
*kan iedere x mn berichten molesteren omdat ik iemand quote die al smily's in zn bericht heeft staan..
Nick, wat las ik nou voor dramatische topic op GV?
Maarre, je hebt groot gelijk, GV heeft niet veel meer te bieden.
En alle mensen die er ooit waren en waar ik al mijn vragen over games aa kon stellen zijn al weg.
IK kom er ook (haast) nooit hoor.
Ik heb geen idee waar die Remijnse mee bezig is, maar hij snapt toch cker zelf wel, dat betalen om lid te worden van een forum een beetje ver gaat?
Maarja..
Gelukkig is TZ er nog.
ow shit, bijna half 10..
Moet naar school.
Ik heb morgen een presentatie over Alfred Jodokus Kwak.
spetter spitter spater....
<edit> Mijn eerste taak hier als mod zou zijn: STRIJDEN VOOR MEER SMILY'S IN BERICHTEN!!
*kan iedere x mn berichten molesteren omdat ik iemand quote die al smily's in zn bericht heeft staan..
ik ben nu met kazuya, lee en paul aan het trainen en ik begin aardaig wat te kunnen nu moet ik het alleen nog overbrengen in een echt gevecht wat ik in practice mode heb geoefend.
maar ik ga toch proberen iemand te verslaan dit weekend ^^