Dat was weer een net toernooi mensen.
Organisatoren bedankt. Zonde dat er uiteindelijk een scherm minder was dan op was gerekend waardoor er op het laatst flink gehaast moest worden en het evt pairplaytoernooi sowieso niet doorging.
Goed om zoveel vers bloed te zien.
@Jay: vette shit man. Wat een ziek team en wat een skills. Keihard terug van weggeweest. I'm very impressed. In die paar potjes tegen je voelde ik me compleet machteloos. Welcome back!
@Hasaldo: eindelijk. Je doet het al een tijd heel goed en nu de beloning daarvoor. Ik denk dat we een 'nieuw' iemand hebben om heel erg rekening mee te gaan houden. Mathuhfackuh.
@Sof: het gaat ook steeds hetzelfde he
Heel gelijk op, ik zelfs eerst richting winst maar de uitkomst is toch keer op keer dat jij hem pakt. Netjes gespeeld man.
@TripleAce: WTF man??!!! Wat heb jij gegeten die dag? Je hebt aardig wat mensen opzij gezet. GG's en sterk team. Ik begon goed tegen je en dacht al aan de overwinning tot je me keihard terug pakte. Props.
@Rico: Better luck next time man, je kunt niet altijd shinen. En ik ben toch nog steeds blij dat ik niet tegen jou uitkwam, ook al had je een wat mindere dag
Je rockt.
@Jish: respect man. Je Ling was al vrij ziek en nu die hele solide Leo erbij...pff. We moeten maar wat vaker tegen elkaar spelen denk ik. En ik waardeer jouw attitude enorm gast. Je bent zo relaxed, aardig, beheerst en bescheiden. Respect.
@Jiestar: Sry for ruining it for you
Het waren leuke matches al was onze eerste ontmoeting een beproeving van onze focus met dat stelletje losgeslagen gekken naast ons
@Marin: Goed afgevallen man. Voor volgende keer Jinpachi leren
@Flora: tja....Flora. Onze hotte mascotte. Ik ben nu al benieuwd naar je volgende outfit. We hebben elkaar verder weinig gezien/ gepraat, volgende x weer even oppakken. Was namelijk nog wel benieuwd naar eea
Tot de volgende ronde.