Op elke Hit en Counter Hit eindig je in crouch. Als je de Tag Crash probeert te onderbreken, kan je incidenteel in KND of anders ook in crouch eindigen
Hij kan echt niet zo goed zijn en momenteel win ik alleen maar door Lars zijn u/f 3 te spammen wanneer ik denk dat hij een low-kick of high punch gaat doen. Maar dat is nou niet echt een consistente manier om te winnen....
Hij kan echt niet zo goed zijn en momenteel win ik alleen maar door Lars zijn u/f 3 te spammen wanneer ik denk dat hij een low-kick of high punch gaat doen. Maar dat is nou niet echt een consistente manier om te winnen....
Ik speel nu trouwens Armor King/Lars.
Ik ken Hwoarang niet goed genoeg om je echt anti-strats over hem te geven,, al dacht ik dat je niet te dichtbij moest komen en moest ss'en naar links...
Maar als ik jou was zou ik naar Tekkenzaibatsu gaan en het forum van Hwoarang opzoeken, hier kom je meestal zowel zijn plus- als minpunten tegen die je in je strategie kan verwerken
En! Zoek vids op van topspelers die met jouw chars tegen Hwoarang spelen zodat je hun style kan overnemen en begrijpen: http://www.youtube.com/watch?v=19z1wXI4xTM
Wat betekent het als de player naam van je tegenstander gekleurd is? Ik vroeg het me al een tijdje af. Online lijkt het te maken te hebben met promotions maar ghosts hebben het soms ook, vandaar dat ik t vraag