Was nice!
Verslagje/sfeerimpressie:
Om te beginnen met het mindere: een aantal mensen zijn niet op komen dagen. Dit is zonde en in sommige gevallen misschien zelfs asociaal. Er was een wachtlijst met mensen waarvan ik weet dat ze er heel wat voor over hadden gehad om deze game vandaag al te kunnen spelen en dat kon niet door mensen die de lijst bezetten en vervolgens niet op komen dagen.
Ook volg ik niet zo goed dat mensen erheen komen, een paar potjes spelen en vervolgens niet meer spelen of iets anders gaan doen. Maar dat is persoonlijke voorkeur.
4 uur zijn voorbij gevlogen. TTT2 ziet er geweldig uit. Ik heb de arcadeversie niet gezien en die schijnt nog stukken mooier te zijn, maar die ga ik dan ook bewust niet bekijken. Op console ziet het er echt heel mooi uit, stukken mooier dan T6. Wat me in video's nog niet zo was opgevallen maar nu veel meer is het vuil worden van de characters. Dit ziet er er heel mooi uit.
De laadtijden zijn kort. Ik hoop dat de uiteindelijke versie net zo kort is. Sterker nog, ik kan me nergens herinneren dat ik die irritante laadschermpjes zag die ik zo gewend ben bij T6.
We hadden de E3 build wat betekent dat we toegang hadden tot arcade, pair play en Fight Lab. Ik heb anderen Fight Lab zien spelen dus misschien dat zij daar iets over kunnen vertellen. We hadden toegang tot Kuni en Angel en de Snoop Dogg stage en Brazil stage (naast alles wat al in TTT2 vanilla zat natuurlijk)
Als je versus speelt heb je een rematch optie. Je kunt ook allemaal (want je kunt in pair play natuurlijk met 4 players spelen) tegelijk je knoppen aanpassen.
De tagmechanic went snel. TA is ook lang niet zo moeilijk als het lijkt. Ik was verbaasd over de tijd die ik had om de input te doen voor het inkomende character.
Over die pair play: het werkt super. Ook hier valt TA beter te doen dan ik had verwacht. Als je als spelers goed op elkaar ingespeeld bent kan dit heel leuk zijn voor 4 (of 3) mensen tegelijk.
Ik heb vooral veel Jinpachi gespeeld en meestal in een team met Wang. Jinpachi is awesome. Als je specifieke vragen hebt over hem dan is PM waarschijnlijk het handigst.
Na afloop nog even een praatje gemaakt met de (relaxte) mensen van BandaiNamco.
We hebben deze topmiddag afgesloten met een slapende tekkenkampioen achterin de auto die zichzelf onderkwijlde
Dank aan BandaiNamco en Nick voor het mogelijk maken. Nog een maandje uitzingen lukt nu wel. We gaan een mooie tijd tegemoet met TTT2!