Gepost door gilistyle
Citaat:
oke desolation sorry maar ik ga nu ff duidelijk zijn ja??wat is je probleem ik ben niet een vriendje van je in je cyberwereld ga nou niet stoer praten want je kent me niet al mag je me zo hard nakken met tekken of welk andere spel dan maar ook als je nog een domme opmerking maakt laat ik je zien hoe de echte wereld in elkaar zit en maak je niet druk ik kom je vast wel een keer tegen..
nogmaals ik ben hier niet om ruzie te maken respect voor de rest
Heb ik een probleem dan? en cyberworld laat ik ook cyberworld, daarbuiten boeien ze me niet, jij dus ook niet. Ik praat niet stoer, i benadruk de feiten..... Ik heb ook nooit gezegd dat ik je zou nakken of iets dergelijks. Persoonlijk zie ik geen domme opmerkingen in me vorige bericht, maar dat kan aan mij liggen, en ik heb wel een aardig idee hoe de echte wereld eruit ziet, dus nee dankje. En waarom zou ik me er druk om maken dat ik je nooit tegen zou komen?
Ik stel gewoon voor dat we dit achter ons alle laten, want een game boeit niemand echt, en niemand hier is er om ruzie te zoeken, puur om andere Tekken gamers te leren kennen en om mee te spelen.
Let peace rule this forum.
|