Weetje, ik laat me niet eens meer in met dit soort toernooien. Jou kritiek komt me al de nek uit sinds dag 1 dat ik hier ben, en dat is nog steeds niet veranderd. Dankje dat je een gamer, die serieus aan de slag ging met Tekken, hebt afgeschrikt. Ik ben er echt klaar mee.
Laatste toernooi waar ik zal verschijnen is het eerstvolgende toernooi dat DeTrun komt, en dat puur omdat ik het hem heb beloofd.(Dit is toch waar je hele punt om ging?)
@Chin: Kerel, mijn excuses man. Het was egt niet bedoeld om een toernooi door mij te laten cancellen ofzo. Ik waardeer egt en vind het ok zeer inspirerend om te zien hoe toegewijd je bent
En voor de rest: Ik ben dit ook meer dan zat!!!
Bij deze kap ik ermee en mag Nick mijn acc verwijderen
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 7 juni 2010 om 05:19.
Gaat het niet een beetje te ver? Stoppen met tekken of een tekken community door een discussie? Iets minder actief zijn, ok. Maar geheel ermee stoppen?
Take a deep breath and learn to take some punches.
Persoonlijk snap ik de argumenten van beide kanten en dan vooral van diegene die niet afgezegd hebben. Maar een toernooi cancellen omdat er 5mensen niet op komen dagen slaat natuurlijk nergens op. Ik vind dan ook niet dat die 5 nu opeens erop aangekeken mogen worden. 5 afzeggingen op een toernooi is meer dan normaal en daar moet je organisatorisch ook rekening mee houden. Het verschil tussen 19 en 14 deelnemers vind ik te verwaarlozen. Het enige is dat de organisatie 50euro misloopt. Die 5 extra deelnemers hoeven niet te zorgen voor een leukere toernooi. De prijzengeld wordt immers uitgedrukt in percentages. Er hoeft niet altijd een Bad-Guy gevonden te worden.
Laatst gewijzigd door wogus: 6 juni 2010 om 11:49.
Gepost door AzuRe AuRoRa
Citaat:
Applausje voor wogus mensen!
Regelrechte onzin zeg je? Grappig dat ik alles heb onderbouwd en dat ik met echte argumenten kom waarom jullie gewoon jullie koppen moeten houden over een afzegging met een reden zoals die van bigb0i. Interessant overkomen om indruk te maken op een paar gekken die het maar van 1 kant bekijken, tuurlijk. Volgens mij moet je het toch maar eerst weten waar je het over hebt.
Je hebt het over mijn leeftijd, maar dat zegt toch niets, of wel soms? Misschien dat je me niet serieus neemt vanwege me leeftijd, want zo komt dat wel over. Volgens mij weerspiegel je wat je zelf denkt nu op mij, want jij praat over dingen waar je niets vanaf weet blijkbaar. (Triest dat je een kind aanvalt met zijn leeftijd op basis van niets)
Waardoor is goed te zien dat ik 16 ben? omdat ik 'onzin' praat? Ik weet niet wie je denkt dat je bent, maar je mag best wel je mond houden.
Waarom zou iemand zich inschrijven als hij nooit van plan was om te komen? en dan zeg je dat ik onzin lul...
Excuusjes? Ik noem het eerder een reden waarom je niet komt, maar jij kan dit anders opvatten. Btw, berlijn een smoesje? hoe kom je op deze 'excuusjes' vakantie of T6-toernooi, wie kiest er nou geen vakantie?
Jij bent echt grappig, niet normaal gewoon. Dat je jezelf niet laat lachen. 'Dit is geen spelletje'. Ik weet niet wat jij op die toernooien doet als je geen spelletje speelt hoor. (ook al bedoel je de organisatie, het blijft maar een game)
Je bekritiseerd een 16-jarige, maar jij kan je nieteens inleven in een ander, dus hoe kan je mij bekritiseren op mijn mening? Tuurlijk zie ik de moeite en alles(Zoals ik heb gezegd). Ik zeg toch niet dat een toernooi organiseren negatief is of wel? Ik snap jullie punt toch? en vooral die van malekith.
Redenen waarover je mag zeiken:
-afspraak afgezegd
-Werk Afgezegd (Deze in het bijzonder)
-Tijd geïnvesteerd (Zonder kritiek op afvallers)
Schilder ik gamen af als niet sociaal? Nee!! Dat is weer een van de vele dingen die je in me mond legt. Waar haal je dit vandaan? Bekritiseer op z'n minst dingen die ook aan de orde zijn gekomen.
Weetje, ik laat me niet eens meer in met dit soort toernooien. Jou kritiek komt me al de nek uit sinds dag 1 dat ik hier ben, en dat is nog steeds niet veranderd. Dankje dat je een gamer, die serieus aan de slag ging met Tekken, hebt afgeschrikt. Ik ben er echt klaar mee.
Laatste toernooi waar ik zal verschijnen is het eerstvolgende toernooi dat DeTrun komt, en dat puur omdat ik het hem heb beloofd.(Dit is toch waar je hele punt om ging?)
Je hebt een 16-jarig kind zo geïrriteerd dat hij ergens mee stopt, nu ben je vast trots op jezelf.
Ik eindig net zoals ik begon:
Een Applaus voor jou.
zo zie je maar weer waarom je net een klein kind bent, je voelt je te aangesproken, waardoor je ook nog woorden uit mijn mond haalt, die ik niet heb gezegd.
Allereerst: de onzin waar ik het over had is bij "de wil je echt beter worden topic" denk ik, en niet hier. ik ben daar maar niet op ingegaan. en als ik dat wel deed had ik je wss zo hard afgekraakt dat je je internetreputatie omlaag ging. waar je veel om geeft toch? zo ver gaan dat je valse uitslagen post op andere forums, om je ego daar een boost te geven.
Ik kan me inleven in een ander, probeer jij nou eens in te leven in de rol van een organisator. Oh wacht dat heb je zeker nooit gedaan? Kan ik best begrijpen hoor, maar probeer dan ook eens te luisteren naar de mensen die er iets van proberen te maken. Wat is jouw toegevoegde waarde hier, en die van hen?
Mijn post was een algeheel opmerking op degenen die niet alleen DIT toernooi, maar de toernooien ervoor ook hadden afgezegd. En lees goed waar ik het over heb, als je daar niet aangesproken bij voelt is het waarschijnlijk niet aan JOU gericht. Anders noem ik je naam wel op zoals hierboven. En ik vind dat degenen die wel altijd kwamen wel er iets van mogen zeggen. En vooral de organisators, waar ik destijds ook wel onder viel.
Dus probeer even niet stoer te lijken, en lees goed.
Wat je in je leven doet moet jezelf weten, maar probeer ook eens rekening te houden met een ander. Dit is een Tekken-community, en uiteindelijk (en in ieder geval de meesten) streven naar 1 ding of het nou op korte termijn is of op lange termijn.
@ActionPaxion
Ik neem je niks kwalijk, ik kan dat goed begrijpen. Het kwam gewoon slecht over met al die afzeggingen tegelijk. Maar als ik eerlijk moet zijn is dit ook niet je eerste afzegging, dus hopelijk geef je een toernooi wat meer prioriteit de volgende keer, zodat je niet hoeft af te zeggen.
En tenslotte! Voor de anderen schrijf je gewoon niet in de volgende keer! Zoals Demonitzu bijv. Zo moeilijk is dat toch niet???
P.S. ik heb ook een leuk dagje op de strand gehad, dank jullie vriendelijk. j/k
oh en EDIT p.s.
Als je wilit kappen moet je dat natuurlijk ook zelf weten. Je schrikt ons er niet mee af ofzo. Ik zit niet te huilen in een hoekje omdat de oh zo grote Azure Aurora aka Desolution X mee kapt met Tekken. Je kon ook zonder iets te zeggen stoppen, geen haan die ernaar kraait. En leuk dat je op de volgende toernooi komt, hopelijk komen we elkaar tegen, geef ik je een pak slaag mee naar huis als afsluiter.
En BigBoi ook jammer van je instelling, had ik niet verwacht nadat je nog was langsgekomen hier. Je bent een beetje snel op je teentjes getrapt.
Laatst gewijzigd door AzuRe AuRoRa: 6 juni 2010 om 12:41.
Gepost door wogus
Citaat:
blablabla....
1. je kan niet lezen
2. je voelt je te goed
3. dit hele gedoe is je mening, en dat doet me niet veel.
Oke Hoi....
Zeik eens niet zo man.
Edit: Zeik eens niet zoveel man... Deze hele discussie boeit me niet. Neem het niet zo serieus, want je reageert echt te serieus op wat ik zeg. Zoals je al zei, ik praat veel onzin en andere dingen, dus waarom zou je waarde aan mijn mening hechten?
Ik heb ook besloten om niet te stoppen met Tekken.
1. Het is een goeie Fighter.
2. Ik heb Chin een moneymatch beloofd over een paar maanden.(iets in die richting)
3. Ik ga door totdat ik jou heb verslagen.
Punt 3 is puur om je te verslaan op je eigen terrein. Je zal nu zwaar een grudge tegen me hebben, maar dat maakt me niet uit. Ik heb er geen tegen jou, just so you know.
maar goed we zien wel elkaar op de volgende toernooi, even kijken of je nog steeds dezelfde instelling hebt. was toch een belofte dat je kwam? maar ja hoe zwaar zal dat bij jou wegen haha
maar goed we zien wel elkaar op de volgende toernooi, even kijken of je nog steeds dezelfde instelling hebt. was toch een belofte dat je kwam? maar ja hoe zwaar zal dat bij jou wegen haha
Tot dan
Tuurlijk.. daarom zei ik het toch? wat jij wilt, ik ga niet meer tegen je in.
Volgende toernooi dat Detrun er is zei ik, en een belofte weegt redelijk zwaar. Ik kwam toch ook naar een toernooi omdat ik het flora had beloofd? Je kent me niet, dus oordeel ook niet over hoe ik ben.
Dezelfde instelling? die zal niet veranderen op zo een toernooi nee.
Doe maar grappig hoor.. Ik zal me formeel gedragen tegenover jou, maar ik vraag me af of jij hetzelfde op kan brengen. Of ben jij iemand die blijft janken omdat iemand iets heeft gezegd dat je niet leuk vond?
(Ik doe dit omdat ze het verdienen en zodat jij stil zal zijn)
Ik bedank de organisatoren die dit mogelijk wilden maken. Ik waardeer het echt. Jammer dat de moeite die jullie erin hebben gestopt zich niet heeft terugbetaald. Ga zo door!
Hiermee bedank ik uiteraard ook jou wogus, en ik geef je gelijk met je standpunt, maar ik vind het jammer dat je het niet eens wilt bekijken vanuit ons standpunt.
DeTrun zei tegen mij de eerstvolgende toernooi wss, dus dan weet je dat alvast. En na deze toernooi zien we je niet meer terug? Maak die belofte waar
Oh en formaliteit kan ik ook opbrengen geen punt.
EDIT:
Mij verslaan? Juiste instelling! Maar zorg wel dat je genoeg opvang hebt, als het keer op keer niet lukt. Ik ga je geest breken.
Belofte aan Chin? Lol denk je echt dat die je daaraan houdt? Als je geld wilt geven aan hem, kan je ook gelijk geld overmaken naar hem.
EDIT2:
ik voel me vereerd om je doelstelling te zijn, want ik hou me totaal niet met je bezig (dat je me gaat verslaan). ik zie je wel verschijnen. ooit?
Die belofte ga ik zeker waar maken. Beide!
We zullen zien of je dat kan...
Hoe ga je me geest breken? Door me te verslaan met Tekken keer op keer? Sterkte daarmee, dat lukt je nooit.
Dan niet joh. Veel vertrouwen heb je in me. Goed om te weten. Als je jezelf en Chin zo blijft ophemelen, dan gaan de tekken-community de hoop uiteindelijk opgeven, want je schildert mensen al kansloos voordat het zover is.
Blijf maar zo doen joh. Met je ego is in ieder geval niets mis. Het nijgt zelfs naar arrogantie. Hoe meer ik getergd wordt, hoe beter ik me ergens voor ga inzetten. Als ik me doel heb bereikt(Dat ik goed genoeg ben om je te verslaan) dan stop ik ermee, want dan heb ik me doel bereikt.
Over paar maanden zie ik je Chin niet verslaan. En mij ook niet. Of zijn een paar maanden voor jou 50 maanden? Je mag dromen hebben natuurlijk, maar probeer ook reeel te zijn. Als dat arrogantie is.. lol. Ik zie het eerder als arrogantie dat je me denkt te verslaan in korte tijd.
Ophemelen? Je kunt iedereen vragen die tegen Chin of mij gespeeld heeft. Wat hun ervaringen waren. Ik doe niks meer voor dan hij of ik ben. Ik ben geen poser zoals jij. (zoals valse berichten plaatsen )
Maar genoeg gepraat man, jij praat alleen maar over dingen die nog niet waargemaakt zijn. Ik heb het over het heden. Ik ben altijd down voor een potje Tekken, dus ik hoop dat je ooit naar een meeting komt. Want je hebt teveel zelfvertrouwen na die 2 potjes van sofiane en adjai gewonnen te hebben. Zij hebben wel een grudge tegen je
Over paar maanden zie ik je Chin niet verslaan. En mij ook niet. Of zijn een paar maanden voor jou 50 maanden? Je mag dromen hebben natuurlijk, maar probeer ook reeel te zijn. Als dat arrogantie is.. lol. Ik zie het eerder als arrogantie dat je me denkt te verslaan in korte tijd.
Ophemelen? Je kunt iedereen vragen die tegen Chin of mij gespeeld heeft. Wat hun ervaringen waren. Ik doe niks meer voor dan hij of ik ben. Ik ben geen poser zoals jij. (zoals valse berichten plaatsen )
Maar genoeg gepraat man, jij praat alleen maar over dingen die nog niet waargemaakt zijn. Ik heb het over het heden. Ik ben altijd down voor een potje Tekken, dus ik hoop dat je ooit naar een meeting komt. Want je hebt teveel zelfvertrouwen na die 2 potjes van sofiane en adjai gewonnen te hebben. Zij hebben wel een grudge tegen je
Dankje
Ik zeg toch niet dat ik instaat ben om hem noch jou te verslaan? Ik zeg dat ik het hem heb beloofd.
Je mist totaal mijn punt, en dankje alweer. Je valt een beetje in herhaling
Ik praat over de toekomst.
Volgens mij heb ik zelf al toegegeven dat 1 potje niets zegt? Ik heb ook al erkent dat ze beter dan mij zijn.. Hoe kom je er dan bij dat ik teveel zelfvertrouwen heb na die 2 potjes? Je ziet weereens dingen die er niet zijn. Hebben Sofiane en Adjay een grudge tegen mij? Hoezo dat? Of spreek jij nu voor ze?
Jij bent echt grappig man. En net of ik nog op een meeting mag komen van jou.
Laatst gewijzigd door AcTioNPaXioN: 6 juni 2010 om 14:05.
@wogus: De vorige keer zei ik 2en een half week van te voren af vanwege een verjaardag. Die keer daarop zei ik 3dagen van te voren af vanwege tentamens. Dus het is niet dat ik tekken laag op mijn prioriteitenlijst heb staan. Er zijn toevallig 3dingen opgekomen die bij iedereen hoger op hun lijstje zullen staan.
@desolution:
Je vat het te persoonlijk op. Wogus op zijn ego wijzen, daar is niets mis mee. Maar zeggen dat het op tekken gebied misschien niet klopt omdat jij dichter bij zijn niveau staat dan dat hij denkt.... dat klopt natuurlijk niet, Zijn niveau is vele malen hoger dan de onze. Ik lees het BTW niet verkeerd voordat je dat zegt. Want dat zeg je in een paar posts terug.
Dus, revise your strategy. Uitdagen op zijn eigen veld heeft denk ik weinig zin.
Geef maar aan wanneer de volgende meeting is, dan zal ik proberen te komen. (Niet in de komende 3 weken, want ik heb dan SE's, Profielwerkstuk en Maatschappelijke stage)
Gepost door AcTioNPaXioN
Citaat:
@desolution:
Je vat het te persoonlijk op. Wogus op zijn ego wijzen, daar is niets mis mee. Maar zeggen dat het op tekken gebied misschien niet klopt omdat jij dichter bij zijn niveau staat dan dat hij denkt.... dat klopt natuurlijk niet, Zijn niveau is vele malen hoger dan de onze. Dus, revise your strategy. Uitdagen op zijn eigen veld heeft denk ik weinig zin.
Ik neem het niet echt meer serieus, want eerlijk gezegd boeit zijn mening me totaal niet. Ik zeg niet dat ik hem aan zou kunnen, maar het is wel het doel dat ik wil bereiken. Ik weet dat mijn kwaliteiten niet in de buurt komen van die van wogus, maar iemand moet zijn ego ff crushen. Hij neemt me totaal niet serieus, en dat zal hij dus alleen maar doen als ik hem pak op zijn terrein.
Edit:
Gepost door AzuRe AuRoRa
Citaat:
Hoe ga je me geest breken? Door me te verslaan met Tekken keer op keer? Sterkte daarmee, dat lukt je nooit.
Bedoel je deze zin, want daarmee bedoel ik dat het hem nooit lukt om mijn geest te breken
Jullie zijn egt ongelooflijk! Kijk waar de discussie is begonne en kijk waar het is beland.... gwn kk zielig
@wogus,, k heb grudge tegen jou of iedereen omdat het me geen flikker uitmaakt wat mense vn me vinde hiero. Ik vind je een aardige peer maar deze discussies zijn zwaar overbodig. En het komt elke week weer voor!!! Dat is de reden dat ik stop. Mense liege als ze zegge dat het nog een gezellige community is. Het is gewoon vriendjespolitiek, en als ik dan te snel op mn teentjes bn getrapt. Het zij zo..................
Ik heb aan ssf4 meegedaan en kwam niet door de poules heen Daarna nog wat SSF4 matches gezien en wat T6 casuals gespeeld.Heb me wel prima kunnen vermaken.Meer dan 40 SSf4 spelers waren aanwezig en sfeer was chill.
Lokatie was zeker top!!!Aan iedereen bedankt die het mogelijk heeft gemaakt.
Ik heb aan ssf4 meegedaan en kwam niet door de poules heen Daarna nog wat SSF4 matches gezien en wat T6 casuals gespeeld.Heb me wel prima kunnen vermaken.Meer dan 40 SSf4 spelers waren aanwezig en sfeer was chill.
Lokatie was zeker top!!!Aan iedereen bedankt die het mogelijk heeft gemaakt.
Aaaah..jij beatte continu mijn ass met je @#$%^&* Xiayou.....Potverrrrrr
Ik heb de discussie een beetje zitten volgen en wilde eigenlijk niet posten omdat ik er buiten sta. Maar het niveau en de onderwerpen waarover gediscussieerd worden hebben mij overtuigd wel te posten.
Allereerst: de tekken community is al niet erg groot, laten we vooral niet beginnen met mensen afschrikken, elke speler is er een en een potentieel talent. Ik hoop dan ook van harte dat mensen wel blijven komen.
Het is niet netjes dat er in deze discussie zo hard op personen is gespeeld (en dan met name op Bigboi). Al sinds ik meedraai in het tekkenwereldje verschijnen mensen niet op toernooien die zich wel hadden ingeschreven of kwamen ze uren later. Ik kan me geen toernooi herinneren dat op tijd is begonnen door deze mensen en het stoort me enorm sinds dag 1. Het heeft me ook verbaasd hoe accepterend mensen hiermee omgingen.
Nu komt alle opgebouwde frustratie er in 1x uit en wordt die gebotvierd op de mensen die nu niet zijn gekomen. Let wel, deze mensen hebben de degelijkheid gehad zich nog af te melden. Dit hoefden ze niet te doen, ze kozen hier zelf voor. Ik heb het wel anders meegemaakt......
En dit toernooi is niet alleen gecanceld omdat deze paar mensen zich hadden afgemeld, het is gecanceld omdat er in het algemeen te weinig inschrijvingen waren om een toernooi te dragen. Deze paar mensen waren net die druppel die de emmer deed overlopen.
Dit gebeurt overigens niet alleen op toernooien. Ik heb meerdere meetings gehad waarbij mensen rustig uren later kwamen dan afgesproken en waarbij ik bijvoorbeeld nog naar het station mocht komen rijden omdat deze mensen zich niet aan de afspraak hadden gehouden. Of dat Rico een hele dag heeft vrijgehouden voor iemand die uiteindelijk niet eens kwam. Blijkbaar hoort dit bij de tekkenspelers of misschien zelfs gamers in het algemeen. Blijkbaar zijn communicatie en punctualiteit moeilijk.
Dit alles gezegd hebbende is het natuurlijk erg zonde dat de organisatoren hier zoveel moeite in hebben gestopt om vervolgens hun moeite niet beloond te zien. Dank voor hun inzet. Misschien moeten we na al die tijd concluderen dat deze opzet niet werkt voor iedereen.
Mijn voorstel? Toernooien bijtijds aankondigen, betalen bij inschrijving (geld overmaken dus). Week van tevoren sluit inschrijving, alleen meedoen als er betaald is. Komen mensen niet dan zijn ze hun geld kwijt, de pot staat vast.
Op deze manier kunnen ook de poules vooraf gemaakt worden en kan er op de gestelde tijd begonnen worden. Mensen te laat? Als je geluk hebt kun je je matches nog spelen, anders heb je automatisch verloren. Zo is je organisatie strakker en is er nog tijd voor freeplay, want dat is een groot gemis op de huidige toernooien. En met freeplay maak je de community hechter, trust me. Het is de perfecte gelegenheid omdat iedereen van waar dan ook bij elkaar is.
Samenvattend, stop met bashen op de persoon, het is zinloos. Mensen die hebben afgezegd: fijn dat jullie zo beschaafd waren om af te zeggen, ook begrijpelijk (voor mij) dat jullie de keuzes maakten die jullie hebben gemaakt. Volgende keer misschien wel nog in overweging nemen dat je een commitment bent aangegaan op het moment dat je je inschreef. Ik vraag jullie om deze game (want daar hebben we het nog steeds over) te blijven spelen en naar toernooien te komen, de tekkenscene heeft het nodig.
Niet om oude koeien uit de sloot te halen of om je aan te vallen, maar...
Gepost door AzuRe AuRoRa
Citaat:
Ik moet het in dit geval toch opnemen voor bigb0i....
@RcR
Wat je zegt over de kosten klopt, maar de rest raakt kant nog wal.
Als iemand liever geniet van het zonnetje i.p.v naar een T6 toernooi gaat is dat een persoonlijke keuze, en daar kan je moeilijk overheen vallen. Je hebt het ook over verantwoordelijkheid naar andere. Hoe kom je hierop. Het is maar een spel dus het boeit niet.
en dit is wat ik had gepost:
Hoi iedereen,
Na overleg tussen ons (DutchNoobZ en een gesprek met wogus) hebbenw e besloten het Tekken Toernooi te annuleren. Sorry voor de late notificatie. We weten dat het niet om het geld gaat maar om voor 14 mensen een toernooi op te zetten en meer kosten te maken dan geld uit te delen vinden we zonde.
Toch iederen die van plan was om te komen hartstikke bedankt en we zijn van plan om het na het WK weer te proberen. Na het Street Fighter Toernooi is er genoeg tijd voor casuals en zullen er diverse spellen gespeeld worden. Als er genoeg tekken spelers zijn kunnen we zeker ruimte maken voor jullie.
Excuses dus nogmaals en hopelijk loopt het de volgende keer anders.
---------------------------------------------------------------------------------
Bedankt Malekith & Kevstar voor het komen ik hoop dat jullie je hebben vermaakt. Oh en er was er nog een (die met die lange blauwe mercedes) ben je nickname vergeten sorry man
Over het hele gebeuren wat er na is gebeurd (Heb niet alles gelezen) . Ik ben geen moeilijke jongen en ik vind dat een ieder vrij is om te doen wat je wilt doen.
Wel las ik iets over dat de organisator moet zorgen dat de kosten gedekt zijn ook al komen er 19 man. (Zoiets dergelijks) In ieder geval wij doen het meestal als volgt. als we twee toernooien hebben op een dag dan vragen we inschrijfgeld. De kosten worden gelijk verdeeld over de 2 toernooien. in dit geval was het 70 - 70. dit geld halen we dan uit de pot van het prijzengeld hiermee worden dus de kosten gedekt. Nu is het zo dat er 12 man overbleven. dit kwam neer op 120eu. hiervan moest er dan 70 gaan naar kosten bleef er 50 over. Daaruit moesten de eerste tot en met de derde uitbetaald worden. Dit betekend dat het treinkaartje van enkele deelnemers duurder was dan de 60% van de pot die de eerste plaats zou krijgen.
Ik zou graag meer uitleg willen gegeven over van alles en nog wat als daar vraag naar is. In het geval van Azure Aurora hierboven denk ik dat je me hebt verward met iemand anders. No biggie kan gebeuren.