Laatst gewijzigd door WhYYZ: 25 maart 2014 om 20:28.
Gepost door FFFlare
Citaat:
de playstation staat altijd op de 1ste plek bij activision hebben ze gezegd
Grootste onzin ooit. Geld staat altijd op de 1ste plek bji activision. Dat hebben we gezien bij de Guitar Hero franchise die ze hebben opgekocht en uitgemolken totdat mensen er van moesten kotsen. Heck, zelfs ik vond dat ze veelste ver gingen en ik was de grootste GH-verslaafde van het noordelijk halfrond. En nu weer, PS4 verkoopt beter dan de Xbox1 dus stapt Activision over. Als de WiiU het best had verkocht, dan hadden de WiiU als "hoofd" machine gemaakt. Wat trouwens wel vet zou zijn met die standaard tablet acties, daar kan je echt leuke dingen mee.
Gepost door FFFlare
Citaat:
dat vind je omdat je zelf ook een xbox player bent ^^
maar heel veel mensen die xbox gewend zijn vinden het raar
Ik vind het niet omdat ik een xbox speler ben. Ik vind het omdat het zo is. Het pookje van de xbox is veel meer geschikt om shooters te spelen, dat komt omdat je, je duim beter kwijt kan. Playstation controllers zijn weer veel beter voor fighting games door de D-pad. En welke controller je uiteindelijk het best vindt maakt niet zo veel uit, ze hebben allebei hun plus en min punten.
En maak hier alsjeblieft geen PSfanboy-rage van. Ik speel misschien op de Nix-box, maar ik was ook een PS-fanboy voor de Xbox360. Als de PS3 rond dezelde tijd als de Xbox360 uit was gekomen, dan had ik waarschijnlijk een PS3 gehad.
Misschien gooit Microsoft wel een grote zak geld naar activision en houden ze op die manier wel bepaalde privileges. Zou niet de eerste keer zijn.....
|