je hoeft vooraf niet in te lopen of te strekken, maar na de sessie is het handig om even je hartslag naar beneden te krijgen dit doe je door uit te lopen, dit is gewoon lopen dus niet op een rustig tempo het joggen afbouwen maar gewoon 2 minuutje lopen. zo zorg je dat je geen kou vat, rek oefeningen doe je een keer na de de warming-up dus na ongeveer 15 minuten in redelijk tempo te hebben gelopen. dan zijn je spieren warm en makkelijker te rekken
ook ga niet elke dag lopen geef je lichaam minimaal 1 dag rust. ook als je spierpijn krijgt moet je niet gelijk stoppen met trainen als je spieren weer een beetje zijn opgewarmd gaat het herstel van je spieren ook sneller. omdat het bloed in de spieren dan beter stroomt worden de stoffen die spierpijn veroorzaken beter afgevoerd.
NOH HELLUPP >,<!
I got big problem D:
2 eigenlijk...
1:
Wat doe ik fout als ik na het hardlopen (ik weeet,,, OMG! pas 3 dagen heur ) ongelooflijk veel spierpijn heb? Dat mn benen er zowat afroesten van de pijn?
Is het dan:
a: omdat ik niet inloop
b: omdat ik 5 km ren
c: omdat ik niet uitloop
d: omdat ik geen oefeningen erna doe
? Ik weet t niet >.<!
Oh ja, en vraag 2:
Ik heb vanochtend 5 min op mn PSP gespeelt,,, toen waren mn handen zwart O.o!
Het wast er niet makkelijk af en het komt dus van mn PSP, iemand enig idee wat t is S:?
Noh, danku danku
*I feel like I am desperate xD*
1- Answer~ misschien omdat je een vrouw bent
2- was je handen voordat je de schuld aan je psp geeft
Wow Gertje, thanks 8D
Ik ga het gelijk vanavond uitproberen [:
Misschien moet ik idd maar uitlopen ipv gelijk uit te gaan zitten hijgen xD
Noh, hhartstikke bedankt voor je hulp c:
@ Weezor
>.<
HET ZIJN NIET MN HANDJES D:
Het lijkt wel smeerolie S:
En,,, noh Gertje D:<!
Ik zal t nog wel uitzoeken
Ja 8D!
Ik heb helaas nog niet de 3-seizoenen pakket box, die moet ik nog halen, maar Samson en Gert owns 8D
En Gertje is gewoon gaaf 8D
En ik zal je vertellen, ze rulen de wereld,, tenminste,, bij mij dan >.<
OH JA! En er komt nog een film:
Episode LLXXVI:
De Return of the Gertjes
Probeer daar maar ns vanaf te blijven 8D!
*-*
(Is redelijk hyper door de toegenomen chocolade-fontein hiero <3)
EDIT:
BTW:
HET HIELP! No spierpijn everywhere 8D
Thanks
Haha, het was best lekker. Mja, we hadden aluminiumfolie nodig om de kip erin te wikkelen en dus warm te houden, mja, dat had Flora dus niet. Dus kip was koud, maar nog steeds lekker
Mjaa, lekkerder dan Octopus lijkt me...
Waar heb je dat vandaan gehaalt?
EN hoe kwam je op t idee dat uberhaupt te gaan eten =]?
me ouders vinden de spaanse keuken altijd nogal boeiend. en daar eten ze octopus... dus ja je neemt toch wel wat mee. en je haalt het gewoon bij de visboer