Enigszins lastig gezien ik de achtergrond van je opleiding/vak niet ken, maar bij mij was meer het de werking van het ontwerp toelichten met versimpelde illustraties op een poster, zodat een mondelinge toelichting niet tot amper nodig was
Jaa ik doe ehhmm Informatica Software Engineering op de HvA, ik moet een applicatie bouwen voor een bedrijf als project.
Dan klinkt het inderdaad alsof je inzichtelijk moet maken hoe je ontwerp precies werkt zonder dat mondelinge toelichting noodzakelijk is. En niet zo zeer iets in de trant "dit ontwerp is geweldig want het heeft mooie knopjes en een duidelijk lettertype" enzo
Ben nu bezig met Ditto's vangen met perfecte IV stats.
Na 3 uur ronddolen en ongeveer 80 ditto's te vangen moet ik nog steeds er een voor Attack and een voor Defense.
Heb er twee met maximale Special Defense dus mocht je er een met max attack of max defense over hebben roep ff.
Dan klinkt het inderdaad alsof je inzichtelijk moet maken hoe je ontwerp precies werkt zonder dat mondelinge toelichting noodzakelijk is. En niet zo zeer iets in de trant "dit ontwerp is geweldig want het heeft mooie knopjes en een duidelijk lettertype" enzo
het is me uiteindelijk gelukt, maar ik kwam erachter dat ik 50 stappen te ver werkte en dat ik alleen moest aangeven wat erin moest komen en niet het helemaal uitschrijven