Hehe
Ik ben nu echt terug van mijn Zeeland/Belgie trip, mijn vorige posts maakte ik vanuit een internetcafeetje.
Moet even iets zeggen, wat wel vervelend is. Ik ga verhuizen, en ik zou nu al in mijn nieuwe huis wonen, was het niet dat de bouw een maand was stilgelegd, nog voor de bouwvakkersvakantie. Het huis is pas klaar in de eerste week van oktober. Maar de nieuwe inwoners kunnen geen maand wachten, dus ben ik vanaf aankomende maandag (want dan komen de nieuwe inwoners) tot de eerste week van oktober dakloos.
Ik trek dan in bij mijn oma, maar die heeft helaas geen internetaansluiting. Dus zal ik totdan vrij weinig online zijn op TZ, en niet online zijn op TDRO
Dan komt er nog meer bij: op het moment dat ik zou gaan verhuizen (dus de eerste week van oktober) moet ik met school traditiegetrouw in de 5de klas van het gymnasium naar Rome voor 10 dagen. Ik vind dat zeer leuk, maar dat verlengt mijn afwezigheid nog meer.
En geen 3 dagen daarna (tijdens de herfstvakantie) ga ik voor 4 dagen naar Barcelona.
Maar vrees niet, ik blijf TekkenZone frequent bezoeken. Wil je nog tegen mij spelen online, dan moet dat vrijdag na 12 uur 's middags. Daarna wordt het huis vol van de verhuisdozen.
Later!
|