Ik weet sinds een kwartier geleden hoe het voelt om iets nieuws te ontdekken wat tegen je verwachting in gaat, waar je geen verklaring voor hebt, maar waarvan je zeker bent dat er een verklaring voor moet zijn. Heeft te maken met profielwerkstuk, te ingewikkeld om nu uit te leggen ^^"
een simpele oplossing daarvoor is die van de "luie analist", een uitvlucht die heel vaak bij mij op school gebruikt wordt...
Bij MSN Messenger kan je zoiezo zien wie je geblokkeerd heeft of niet, daar heb je geen speciaal programma-tje voor nodig hoor Grijns
Klik in je msn messenger lijstje op "extra" en dan op "opties" en dan op "privacy".
Klik dan bij "geacepteerd" (of op geblokkeerd) op een naam, en als je die dan kunt verwijderen (donker grijs) dan heeft die persoon je geblokkeerd, kan het niet omdat de functie "verwijderen" licht grijs aangeeft, dan heeft die persoon je niet geblokkeerd...
Bij MSN Messenger kan je zoiezo zien wie je geblokkeerd heeft of niet, daar heb je geen speciaal programma-tje voor nodig hoor Grijns
Klik in je msn messenger lijstje op "extra" en dan op "opties" en dan op "privacy".
Klik dan bij "geacepteerd" (of op geblokkeerd) op een naam, en als je die dan kunt verwijderen (donker grijs) dan heeft die persoon je geblokkeerd, kan het niet omdat de functie "verwijderen" licht grijs aangeeft, dan heeft die persoon je niet geblokkeerd...
Das handig om te weten, vroeg me al af waarom degene nooit online kwam.
Dit werkt wel alleen als je definitief geblokt ben. Als je tijdelijk geblokt bent, wordt dat niet opgepikt met deze truc. Maar dat kan je wel inschatten.
Heb al die mensen maar verwijderd + nog wat anderen, gelijk wat meer overzicht.